اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: هیچ منعی برای فعالیت تشکلهای دانشجویی در چهارچوب قانون وجود ندارد.
علی مصطفوی در جلسه دیدار با دانشجویان و تشکل های دانشجویی دانشگاه های ارومیه برگزار شد، درخصوص فعالیت تشکل های دانشجویی اظهار کرد: همه تشکل ها با هر گرایش سیاسی، با رعایت قانون بعنوان یک اصل مهم و در چهارچوب قانون می توانند فعالیت کنند و هیچ منعی در این زمینه وجود ندارد.
مصطفوی در رابطه با صدور مجوز فعالیت تشکل های دانشجویی نیز گفت: در همه دانشگاه ها هیات نظارت وجود دارد که بعد از بررسی های لازم، مجوز فعالیت را برای تشکل های دانشجویی صادر می کنند.
وی گفت: در دولت تدبیر و امید، دو مساله­ ی “طبیعی بودن تفاوت سلیقه” و “انتقادپذیری” از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی با بیان اینکه وجود تفاوت سلیقه در جامعه، امری طبیعی و یک واقعیت است، افزود: تفاوت سلیقه باعث پیشرفت و پویایی جامعه می شود و جامعه ای که در آن تفاوت سلیقه نباشد، آن جامعه به یک جامعه مرده تبدیل خواهد شد.
مصطفوی در رابطه با فرهنگ انتقادپذیری نیز گفت: انتقادات برای ما مایه برکت است و انتقادات سازنده را باید با جان و دل بپذیریم، اما این نکته را هم باید در نظر بگیریم که انتقاد کردن با توهین کردن تفاوت دارد، با اهانت و متهم کردن دیگران به هیچ وجه راه به جایی نخواهیم برد.
وی با تاکید بر لزوم بالا بردن آستانه تحمل بویژه در فعالیت های سیاسی افزود: اگر می خواهیم به پیشرفت برسیم باید آستانه تحمل خود را بالا ببریم؛ بویژه فعالان سیاسی و اجتماعی باید آستانه تحمل خود را در برابر انتقادات بالا ببرند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به مساله برجام اشاره کرد و افزود: اگرچه آمریکا با عهدشکنی از توافق نامه برجام خارج شد اما با همین برجام، ضمن اثبات حقانیت نظام جمهوری اسلامی در استفاده صلح آمیز از فناوری هسته ای، چهره واقعی استکبار و بدعهدی آن به جهانیان اثبات شد.
سرپرست معاونت سیاسی استانداری آذربایجان غربی در رابطه با موضوع مطروحه توسط یکی از دانشجویان با عنوان غیربومی بودن استاندار گفت: بومی یا غیربومی بودن به هیچ وجه ملاک انتخاب یک استاندار و یا یک مدیر نیست، بلکه ملاک اصلی در این زمینه، شایسته سالاری، توانمندی، تعهد و تخصص افراد است.
مصطفوی همچنین به توجه و تاکید ویژه دولت تدبیر و امید به استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان اشاره و خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید مصوب شده که ۳۰ درصد از مدیران کشور از میان جوانان و بانوان انتخاب شوند و این موضوع در حال تحقق است.
وی به مطالب مطرح شده راجع به مسائل و مشکلات اقتصادی نیز پاسخ داد و گفت: مسائل و مشکلات اقتصادی تنها مختص استان ما نیست و مسئله ای است که کل کشور با آن مواجه است؛ از سویی دیگر استکبار جهانی با تحریم های ظالمانه قصد ضربه زدن به انقلاب اسلامی دارد اما بی تردید با هدایت های رهبر معظم انقلاب و تلاش مسئولان و مردم، کشور از این شرایط سخت نیز با سربلندی عبور خواهد کرد.
به گزارش ایسنا، در این جلسه تعدادی از نمایندگان تشکل های دانشجویی به بیان نظرات، آرا و ایده های خود در راستای توسعه کشور و ارتقای نقش دانشجویان در جامعه پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست