اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :استاندار اربیل اقلیم کردستان عراق با قدردانی از اهتمام ویژه استاندار و مدیران استانی آذربایجان غربی در راستای رسیدگی به مشکلات مرزی با شمال کشورش، گفت: ما نیز به دنبال حل مشکلات تجارت با این استان هستیم و در این خصوص، آمادگی کامل داریم.

امید عبدالرحمان استاندار اربیل عراق حسن یکشنبه شب در نشست بررسی راهکارهای توسعه روابط آذربایجان غربی و استان اربیل اقلیم کردستان عراق که با حضور مسوولان عالیرتبه و مرزی ۲ طرف در ارومیه برگزار شد، افزود: در راستای حل این مشکلات نیز اختیار کامل دارم و می توانیم با همراهی همدیگر در این مسیر گام های بلندی برداریم.

وی با اشاره به اینکه مسوولان آذربایجان غربی به دنبال ایجاد زمینه حمل مستقیم کالاها به شمال عراق است، اضافه کرد: برای حل این مشکل و جلوگیری از بیکاری رانندگان طرف عراق، می توان شرکتی مشترک راه اندازی کرد.

استاندار اربیل اقلیم کردستان عراق ادامه داد: افزایش ساعات کاری، کاهش روزهای تعطیل و مواردی از این دست نیز مشکلاتی هستند که می توان با نشست های مشترک مسوولان فنی در جهت حل آنها گام برداشت.

عبدالرحمان حسن با اشاره به اینکه می توان در پایان این نشست، تفاهم مشترکی برای حل مشکلات به امضا رساند، بیان کرد: در این راستا، تیم های مشترک فنی با حضور مسوولان ۲ طرف، امروز و فردا نشست برگزار می کنند تا به راه حل مشترکی برسیم.

وی گفت: مدیریت استان اربیل آماده همکاری در راستای میزبانی از نمایشگاه تولیدات آذربایجان غربی در این استان است که امیدواریم مقدمات آن فراهم شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست