اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه هرگونه فراخوان برای جمع آوری کمک های مردمی مرتبط با کرونا باید با مجوز هلال احمر باشد گفت: نیت بسیاری از افراد و گروه هایی که اقدام به جمع آوری کمک های مردمی می نمایند خیر است اما باید تابع قانون باشیم و دستگاه قضایی با متخلفین برخورد می کند.

محمدمهدی شهریاری  در بیست و ششمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا گفت: به دنبال هشدارهای وزارت بهداشت مبنی بر نقش شرایط آب و هوایی در شیوع ویروس کرونا، استان نیز به مرحله هشدار رسیده است می طلبد مردم بیش از روزهای گذشته رعایت کنند.

وی افزود: بی توجهی بخشی از مردم به عدم رعایت الزامات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی علاوه بر تشدید بحران، همه زحمت مدافعان سلامت را به باد می دهند.

شهریاری اجرای کامل و بی قید و شرط فاصله گذاری هوشمند را مورد توجه قرار داد و گفت: متاسفانه گزارشاتی مبنی بر بی توجهی به اجرای فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان ها می رسد که می طلبد فرمانداران بیش از پیش نسبت به پیگیری و رصد این موضوع اهتمام داشته باشند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه صنوف کم ریسک از ۲۳ فروردین با رعایت الزامات بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند اجتماعی شروع بکار می کنند افزود: فعالیت صنوف پرریسک نیز تا ۳۱ فروردین تعطیل است و تا پیش از پایان این تاریخ در خصوص ادامه فعالیت آنان تصمیم گیری خواهد شد.

محمدمهدی شهریاری با اشاره به اینکه فعالیتهای کشاورزی نباید تعطیل شود افزود: به جهت اهمیت این موضوع در اقتصاد استان،  فعالیتهای کشاورزی باید با رعایت الزامات بهداشتی ادامه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست