اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  استاندار آذربایجان غربی، تهیه بانک اطلاعاتی جوانان برای ساماندهی اولویت هایی چون تامین مسکن را نیز ضروری دانست و گفت: با اراده ای جدی و تمرکز بر روی ازدواج، مسکن و اشتغال جوانان، پاسخگوی مطالبات نسل جوان و پیگیر رفع مشکلات آنها باشیم.

 محمدصادق معتمدیان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با تاکید بر اینکه مصوبات نباید روی کاغذ بماند، افزود: جلسات باید خروجی مشخص برای مردم داشته باشد و دستگاههای دولتی مکلف به اجرای مصوبات هستند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران ادارت نباید در اجرای سیاست های دولت و مصوبات کوتاهی کنند، خاطرنشان کرد: امروز نیازمند اهتمام جدی برای اجرایی کردن مصوبات هستیم و مدیران دستگاههای دولتی عزم جدی برای رفع مشکلات مردم و جوانان داشته باشند.

معتمدیان همچنین با تاکید بر تسهیل روند پرداخت تسهیلات ازدواج توسط بانک ها، تصریح کرد: با هرگونه کارشکنی در پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان، برخورد قانونی شده و استانداری آمادگی دارد برای رفع موانع احتمالی، در سطح ملی پیگیری های لازم را انجام دهد.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت اجرای سیاست های دولت در حوزه حمایت از جوانان، افزود: بانک ها باید به تکالیف قانونی خود عمل کنند و کوتاهی برخی از بانک ها در عمل به تعهدات خود در حمایت از جوانان پذیرفتنی نیست.

استاندار آذربایجان غربی تهیه بانک اطلاعاتی جوانان برای ساماندهی اولویت هایی چون تامین مسکن را نیز ضروری دانسته و اضافه کرد: آذربایجان غربی جایگاه مناسبی در تامین زمین برای نهضت ملی مسکن داشته و جهت استفاده از ظرفیت این طرح برای تامین مسکن جوانان، برنامه ریزی ویژه شود.

معتمدیان همچنین تامین مسکن و افزایش جمعیت را از اولویت های دولت سیزدهم معرفی کرده و افزود: با اراده ای جدی و تمرکز بر روی ازدواج، مسکن و اشتغال جوانان، پاسخگوی مطالبات نسل جوان و پیگیر رفع مشکلات آنها باشیم.

وی بیان کرد: از ظرفیت حوزه های کشاورزی و معدن برای اشتغال جوانان استفاده شده و با توسعه بهره وری و صنایع تبدیلی در این حوزه ها، می توان نرخ ارزش افزوده را بالا برده و شاهد رونق اشتغال زایی در استان بود.

استاندار آذربایجان غربی در پایان با تاکید بر شناسایی فرصت های شغلی در حوزه جوانان، گفت: فعال سازی سازمان های مردم نهاد و احصاء و جمع بندی مطالبات نسل جوان جهت حمایت و برنامه ریزی برای حوزه جوانان، مورد توجه جدی دستگاههای متولی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست