اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اثر گذاری رسانه ها در عرصه های مختلف، اظهار داشت: نیاز به حمایت اصحاب رسانه در پیشبرد اهداف توسعه ای استان داریم چرا که متاسفانه با وجود ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه در آذربایجان غربی این استان به خوبی از قابلیت های خود بهره نبرده است.

محمدصادق معتمدیان در نشست هم اندیشی با جمعی از فعالان رسانه ای استان، با استقبال از نقد منصفانه اصحاب رسانه از عملکرد مدیریتی استان، گفت: اصحاب و فعالان رسانه در چارچوب اخلاق و منشور حرفه ای و از روی دلسوزی مدیریت استان را نقد کنند و ما از این نقد استقبال می کنیم.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اثر گذاری رسانه ها در عرصه های مختلف، اظهار داشت: نیاز به حمایت اصحاب رسانه در پیشبرد اهداف توسعه ای استان هستیم چرا که متاسفانه با وجود ظرفیت های و پتانسیل ها بالقوه در آذربایجان غربی این استان بخوبی از قابلیت های خود بهره نبرده است.

معتمدیان آذربایجان غربی را یکی از استان های امن کشور دانست و گفت: مهمترین و قوی ترین نهادهای امنیتی در استان آذربایجان غربی برای تامین امنیت پایدار در استان مستقر هستند و این استان یکی از استانهای امن کشور محسوب می شود.

وی وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان را یکی از عوامل مهم توسعه استان برشمرد و اظهار داشت: شهرهای مختلف استان دارای ظرفیت ها و پتانسیل های ویژه و خدادادی هستند و رسانه ها در معرفی این ظرفیت ها در سطح کشور فعالتر عمل کنند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به جایگاه ویژه استان در کشور و هم مرز بودن با سه کشور و هدف گذاری ۳۰ میلیارد دلاری تجارت خارجی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکیه، گفت: آذربایجان غربی می تواند نقش موثری در تحقق این امر و تجارت بین الملل در منطقه ایفا کند.

معتمدیان گفت: متاسفانه این استان محروم از توجه ملی است و ضروری است مدیران استان در کنار جذب اعتبارات استانی با اهتمام ویژه به دنبال جذب اعتبارات ملی برای اجرای طرح ها و برنامه های توسعه ای استان باشند.

وی شناسایی حلقه های مفقوده و ظرفیت های نهفته استان در شهرها و بخشهای مختلف را متذکر شد و افزود: حضور میدانی مدیران در تمامی مناطق استان بویژه مناطق محروم و کم برخوردار و دیدار و گفتگوی مستقیم و بدون واسطه با مردم از جمله اولویت های مدیریت استان در دوره جدید خواهد بود و از اصحاب رسانه نیز برای حضور در این سفرها دعوت می کنیم.

استاندار آذربایجان غربی اتمام پروژه های نیمه تمام که از مطالبات عمده مردم هستند را از دیگر اولویت های مهم استان عنوان کرد.

معتمدیان از تمامی افراد که دغدغه پیشرفت و توسعه استان را دارند دعوت کرد تا مسائل و مشکلات مناطق مختلف استان را اعلام کنند و از رسانه های استان نیز خواست تا در این زمنیه از مسئولان مطالبه گری کنند.

وی نگاه متوازن به تمامی شهرهای استان، توجه به جذب سرمایه گذار، رفع موانع و مشکلات واحدهای تولید و اقتصادی استان، استفاده از منابع مالی بانک ها جهت تامین نیازهای واحد های تولیدی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در رفع موانع تولید و پشتیبانی از واحدهای تولیدی را از دیگر اولویت های استان عنوان کرد.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره به سفرهای ریاست محترم جمهوری به استانها اظهار داشت: سعی می کنیم در سفر ریاست محترم جمهوری به استان اعتبار ویژه ای برای تکمیل طرح ها و پروژه ها از ریاست جمهوری مطالبه کنیم.

معتمدیان همچنین اظهار داشت: برای شتاب بخشیدن به روند توسعه ای استان، از ظرفیت نهادهای انقلابی و حمایتی ، قرارگاه سازندگی و نیروهای مسلح بیشتر استفاده خواهیم کرد.

وی همچنین با قدردانی از همراهی رسانه ها در آگاه سازی مردم در مبارزه با بیماری کرونا ، از مردم خواست تا برای مقابله و ریشه کنی این بیماری دستورالعمل های بهداشتی را با جدیت رعایت کنند.

استاندار آذربایجان غربی همچنین از رسانه های استان و بویژه صدا و سیما خواست تا از ظرفیت های استان گزارشهای مثبت و موثر تهیه و در سطح ملی منعکس کنند.

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه خبری آوای مرز و هفته نامه قندیل نیز در این نشست طی سخنانی خواستار توجه و حمایت مسئولان از مطبوعات و رسانه ها شد.

عبدالسلام معروفی با تاکید بر اینکه خبرنگاران و مطبوعات به عنوان ابزار توسعه نقش مهمی در ارتقای شاخص ها و پیشرفت استان دارند ، گفت : ضرورت تهیه بسته های حمایتی و پیوست فرهنگی طرح ها و همچنین حمایت از خبرنگاران باید در دستور مسئولان استانی قرار گیرد.

این فعال رسانه ای همچنین خواستار فعال سازی جایگاه روابط عمومی ها و شورای هماهنگی روابط عمومی ها شد و بر برگزاری مراسم تکریم از خبرنگاران فعال در حوزه کرونا شد.

جانشین مدیرمسئول و سردبیر هفته نامه کوشا همچنین تاکید کرد برای تهیه گزارش از شرایط استانی پیشنهاد می شود نشست استاندار ، معاونین و مدیران ارشد بورت مستمر برگزار شود.

در این نشست برخی از فعالین رسانه ای دیدگاه های خود را در خصوص روند توسعه استان و مسائل و مشکلات صنفی بیان کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست