اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی استقرار امنیت کامل و پایدار در استان را ثمره جانفشانی کارکنان انتظامی و برخورد جدی با برهم زنندگان امنیت و اراذل و اوباش دانست.

سردار رحیم جهانبخش در آئین معارفه فرمانده جدید انتظامی سلماس با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف گفت: ایران اسلامی با اقتدار و با وحدت مردم و مسئولان تمامی توطئه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کرده است.

وی گفت: نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح با تأمین امنیت پایدار در داخل کشور بستر وفضای لازم توسعه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری گذاری را فراهم می‌کند.

سردار جهان بخش با اشاره به امنیت پایدار در منطقه گفت: هویت ملی و هویت دینی شاخصه‌های مهم مردم ایران است که از هم جدایی ناپذیر هستند.

وی گفت: نیروهای خدوم انتظامی جان خود و آرامش خود و خانواده‌های خویش را برای برقراری امنیت پایدار مردم و کشور خالصانه فدا کرده‌اند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی در پایان با اشاره به اتفاقات اخیر تاکید کرد: امنیت کامل در استان برقرار است و باید یادآور شوم که اعتراض حق مردم اما اغتشاش قطعاً کار دشمن و عوامل فتنه گر است و هیچ کجای دنیا ایجاد ناامنی و اغتشاش و آسیب به اموال مردم را تحمل نمی‌کنند.

سردار جهانبخش افزود: به دنبال مطالبات مردمی مبنی بر اتقای احساس امنیت، طرح تشدید ارتقا امنیت اجتماعی (برخورد با حاملان هرگونه قمه یا قداره، اراذل و اوباش، مزاحمت. اوباشگری و…) به صورت شبانه روزی و محله محور با هدف برقراری امنیت پایدار در مناطق جرم خیز و با همکاری شهروندان با پلیس به صورت ضربتی ادامه دارد.

سردار احمدی فرمانده مرزبانی استان نیز در این آئین گفت: نیروی انتظامی جایگاه ویژه ای در تأمین امنیت استان دارد و اقتدار نیروهای مسلح مستقر در استان موجب شده که آذربایجان غربی یکی از استان‌های امن کشور باشد.

حجت الاسلام نجفی امام جمعه موقت سلماس و غنی زاده فرماندار این شهرستان هم بر خدمت بی منت به مردم و رعایت اخلاق مداری و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.

در این آئین سرهنگ فتح الهی فرمانده سابق انتظامی سلماس به تشریح عملکرد ۱۲ ساله خود پرداخت و سرهنگ شهریار به عنوان فرمانده جدید انتظامی سلماس معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست