اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی اطلاعیه شماره (۴) آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۸ را منتشر کرد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان،  در متن این اطلاعیه آمده است؛ ضمن تبریک و آرزوی توفیق، به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سهمیه اداره کل آموزش وپرورش استان آذربایجان غربی می رساند باعنایت به اینکه طی سایر مراحل قبل از استخدام (گواهی عدم سوءپیشینه، آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی) در صورت تأیید صلاحیت های عمومی (گزینش) بر عهده ادارات آموزش و پرورش شهرستان / منطقه محل قبولی خواهد بود .

لذا از مراجعه حضوری و یا تماس با اداره کل آموزش وپرورش خودداری گردد. درصورت عدم تحویل فرم اطلاعات فردی و مدارک درخواست شده در مرحله مصاحبه استخدامی به گزینش منطقه محل سکونت یا هسته گزینش استان ضرورت دارد پس از چاپ فرم اطلاعات فردی از سایت دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش به نشانی www.gozinesh.medu.ir، نسبت به تکمیل دقیق فرم در دو نسخه و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی و یک قطعه عکس اضافی (حداکثر به مدت ۴۸ ساعت از تاریخ انتشار اسامی)، به کارشناس گزینش آموزش و پرورش محل سکونت خود اقدام نمایند.

در تکمیل فرم اطلاعات فردی دقت لازم  معمول گردد. بدیهی است مسئولیت هرگونه نقص و نارسایی در تکمیل فرم به عهده فرد خواهد بود. عدم تکمیل فرم مربوط و یا عدم تحویل به موقع آن به کارشناس گزینش محل سکونت خود، به منزله انصراف از استخدام تلقی می گردد.

پس از اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی، توسط هسته گزینش استان ادارات و مناطق آموزش و پرورش با پذیرفته شدگان جهت تشکیل پرونده تماس خواهند گرفت.

 داوطلبانی که درخصوص نتایج نهایی آزمون سوالاتی دارند می توانند از طریق بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی : www.sanjesh.org  اقدام نمایند.

در صورت تأیید صلاحیت های عمومی، انجام آزمایشات، معاینات پزشکی و… پذیرفته شدگان نهایی مکلفند به منظور شرکت در دوره مهارت آموزی به اطلاعیه ای که به همین منظور حداقل یک ماه پس از انتشار اسامی، در پورتال وزارت آموزش وپرورش به نشانی www.medu.irدرج خواهد شد ، مراجعه نمایند.

هرگونه اطلاع رسانی درخصوص زمان مراجعه به ادارات آموزش وپرورش محل قبولی جهت تشکیل پرونده از طریق سایت اداره کل آموزش وپرورش استان آذربایجان غربی به نشانی www.wa.medu.irخواهد بود. لذا از مراجعات غیرضروری به اداره کل وادارات آموزش وپرورش جداً خودداری گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست