اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی گفت: ورزشکاران ناشنوای آذربایجان‌غربی به مسابقات کشوری والیبال و کشتی اعزام می‌شوند.

عبدالسلام معروفی رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به اعزام ورزشکاران ناشنوای استان به مسابقات کشوری اظهار کرد: اعزام ورزشکاران در رشته‌های والیبال و کشتی بوده و تیم والیبال ناشنوایان آذربایجان‌غربی به لحاظ اینکه از پنج ورزشکار ملی‌پوش بهره‌ می‌برد از امیدهای کسب قهرمانی در این رقابت‌ها است.

وی تصریح کرد: مسابقات والیبال آقایان در مشهد مقدس برگزار شده و تمرینات این تیم نیز به صورت مرتب در سالن‌های سه هزار نفری شهید آهندوست و شهید جعفری بهزیستی زیر نظر« محمدزاده» انجام می‌شود.

رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی بیان کرد: مهمترین رقیبان تیم والیبال تیم استان های مشهد ، اصفهان ، تهران و کرج هستند.

معروفی با تاکید بر اینکه با مساعدت ریاست،  دبیر و مجموعه فدراسیون میزبانی برگزاری مسابقات به آذربایجان غربی واگذار شده بود، افزود : متاسفانه به دلیل کمبود اعتبارات مجبور به لغو میزبانی شدیم.

وی با اشاره به اینکه در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نیز که در کرج برگزار می‌شود سه ورزشکار اعزام می‌شوند بیان کرد: یکی از ورزشکاران اعزامی به مسابقات کشتی، نائب قهرمان جهان در مسابقات روسیه بوده است.

معروفی با اشاره به اینکه از ۱۷ رشته ورزشی زیرپوشش هیئت ناشنوایان، هفت رشته در استان فعال شده، گفت: این رشته‌ها شامل والیبال، فوتسال، دو و میدانی، تنیس، شطرنج، کشتی و تکواندو در بخش‌های آقایان و بانوان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خوشبختانه ورزشکاران توانمند و خوبی در حوزه ناشنوایان در سطح استان وجود دارد، اظهار کرد: در این راستا نیازمند حمایت جدی مدیران استانی و شهرستانی هستیم اما متاسفانه در سالیان گذشته توجه آن‌چنانی به ورزشکاران ناشنوا صورت نگرفته و مورد غفلت واقع شده‌اند.

رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی با تقدیر از همراهی‌های بی‌ادعا و بی شائبه مجموعه فدراسیون و ادارات کل ورزش و جوانان و بهزیستی استان با اشاره به اینکه ورزشکاران ناشنوا با مشکلات معیشتی و اشتغال مواجه هستند، گفت : یکی از دغدغه‌های اصلی هیات ورزش های ناشنوایان، یافتن کار و شغل برای آنان است و باید مدیران استانی و شهرستانی نسبت به عملیاتی کردن قانون جذب سه درصد سهمیه استخدامی حوزه معلولان و کم برخوردار مساعدت لازم را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست