اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تسهیلات بانکی قانون جهش تولید مسکن در مرکز استان ۳۵۰ میلیون تومان، برای سایر شهرها ۳۰۰ میلیون تومان و برای ساخت مسکن در روستاها ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات پیش‌بینی و پرداخت می‌شود.

سیدمحسن حمزه‌لو  اظهار کرد: اجرای قانون جهش تولید مسکن، فرصتی مناسب برای استفاده بهینه از اراضی دولتی و توسعه فضاهای شهری به ویژه شهر جدید گلمان ارومیه به شمار می‌رود.

وی با اشاره به بروزرسانی بانک اطلاعاتی زمین استان، ادامه داد: براساس برنامه‌ زمان‌بندی، زیرساخت‌های لازم جهت تولید ٢٢٣ هزار و ٣٩۴ واحد مسکونی فراهم شده و کارگروه تحقق قانون جهش تولید مسکن به طور شبانه‌روزی برای شناسایی زمین فعالیت دارند تا همزمان با پالایش ثبت‌نام کنندگان واگذاری اراضی در شهرهای مختلف انجام می‌شود.

او اضافه کرد: سهم ابلاغی آذربایجان‌غربی از قانون جهش تولید مسکن ١٧٨ هزار و ٩۶٢ واحد تعیین و ٢۴ هزار هکتار اراضی ملی در داخل حریم تأمین زمین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در شرایط فعلی تولید مسکن می‌تواند پیشران حوزه‌های مختلف اقتصاد و صنعت بوده و سهم بسزایی در اشتغال‌زایی داشته باشد.

حمزه‌لو بر شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی روند اجرای قانون جهش تولید مسکن برای متقاضیان تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه مهلت ثبت نام تا آخر آذرماه تمدید شده انتظار می‌رود متقاضیان با تکمیل مدارک خود بر تسریع فرایند عملیات اجرایی پروژه‌ها کمک کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست