اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: حفظ روحیه بسیجی در بین دانش آموزان و گسترش آن یکی از ضرورت های جامعه امروز است.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر سه شنبه در دیدار با دیدار با فرماندهان واحدهای پیشگام بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی بر تقویت روحیه استکبار ستیزی در بین دانش آموزان تاکید کرد و افزود: ایجاد بسیج توسط حضرت امام در نخستین روزهای انقلاب موجب مصون ماندن کشور از حوادث و فتنه‌های مختلف شده است.

وی با بیان اینکه بسیج دانش آموزی استان روحیه بسیجی را در بین دانش آموزان ترویج دهد، ادامه داد: اصل مبانی فکری انسان در دوران نوجوانی و جوانی شکل می‌گیرد، که تقویت معنویت و اخلاق اسلامی در این رده سنی بسیار اهمیت دارد.

امام جمعه ارومیه همچنین بر تقویت روحیه استکبار ستیزی در بین دانش آموزان تاکید کرد و گفت: تمام انبیای الهی برای مبارزه با ظلم مبعوث شده‌اند و برای همین، مسئله استکبار ستیزی و ظلم ستیزی یک موضوع محوری در دین مبین اسلام است.

۱۵۰ عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه آئین بزرگداشت هفته بسیج دانش آموزی امسال با شعار “نوجوانان انقلابی پیشگامان گام دوم انقلاب” برگزاری می‌شود، گفت: بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در این هفته اجرا می‌شود.

سرهنگ تقی نجمی ادامه داد: راه اندازی پویش‌های مختلف، حضور دانش آموزان در نمازهای جمعه، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار وبیناری دانش آموزان بسیجی استان با رهبر معظم انقلاب و برگزاری همایش بزرگ ۱۳ آبان در میدان انقلاب ارومیه از جمله برنامه‌های این هفته در استان است.

وی اضافه کرد: تقویت روحیه استکبار ستیزی، تربیت نیروهایی در طراز انقلاب، ایجاد نشاط و شادابی و پیاده سازی سند تحول بنیادین از جمله اهداف سازمان بسیج دانش آموزی است.

۳۶ هزار نفر شهید دانش آموز در کل کشور وجود دارد که ۷۷۷ تن از این شهیدان از آذربایجان غربی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست