اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : دفتر نمایندگی اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه افتتاح شد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه روز پنجشنبه در این آیین افتتاح که با حضور محمدرضا بهرامن نایب رییس اتاق ایران برگزار شد، گفت: این دفتر با توجه به هم مرز بودن آذربایجان غربی با کشور عراق و صادرات فعالان اقتصادی این استان به آن کشور به‌ویژه اقلیم کردستان عراق و طبق توافق بین ۲ اتاق راه اندازی شده است.

قاسم کریمی افزود: ساماندهی فعالیت تجار و بازرگانان آذربایجان غربی در جهت توسعه و رونق تجارت بین ایران و عراق با محوریت اقلیم کردستان عراق از اهداف مهم راه اندازی این اتاق مشترک است.

وی اضافه کرد: آغاز به‌ کار این دفتر در رسالت ایجاد ارتباط با تجار و بسترسازی برای رونق تجارت مشترک بوده و امیدواریم حمایت ویژه ای از سوی همه مسوولان بخش دولتی و خصوصی از این نمایندگی صورت گیرد.

وی ادامه داد: افتتاح دفتر اتاق های مشترک بازرگانی ایران و ترکیه نیز اهداف بعدی اتاق ارومیه در توسعه روابط بین الملل است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه اظهار کرد: آذربایجان‌غربی به عنوان استان مرزی به لحاظ دارا بودن شرایط ویژه اقتصادی می تواند در زمینه ورود به بازار عراق نقش مهم و اساسی ایفا کند و قطعا این دفتر می تواند نقش پر رنگی در زمنیه بهبود روابط اقتصادی بین دو کشور ایفا داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست