اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : ظهر امروز با حضور محمد حسن صادقی مقدم حقوقدان و معاون اجرای و امور انتخابات شورای نگهبان و مسولان دفاتر نظارت و بازرسی انتخابات در سطح آذربایجان‌غربی ساختمان جدید شورای نگهبان در استان قیچی شد.

بنا به اعلام مسوول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان‌غربی، ساختمان جدید شورای نگهبان استان در مساحت ١۵١٢ مترمربع و ٣٨٠٠ مترمربع زیربنا و مدت زمان ۵ سال از زمان واگذاری زمین تا مرحله احداث به بهره‌برداری رسید.

قنبر کریم نژاد از همراهی مجموعه مدیریت شهری ارومیه ، استانداری ، فرمانداری، شرکت های برق ، گاز و مخابرات و همچنین حوزه پیشتیبانی، مهندسی و مالی شورای نگهبان مرکزی در روند واگذاری زمین، پروانه ساختمانی و تامین اعتبار احداث تقدیر کرد.

رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی گفت: محل قبلی دفتر نظارت استان از لحاظ امنیتی و ترافیکی مناسب نبود و زمینی برای احداث ساختمان جدید دفتر نظارت بر انتخابات استان تخصیص یافته و در شورای شهر مورد تصویب قرار گرفت.

معاون اجرای و امور انتخابات شورای نگهبان هم در این مراسم گفت : قانون اساسی شورای نگهبان ایران یکی از مترقی ترین قانون اساسی کشورها می باشد.

دکتر محمد حسن صادقی مقدم با اشاره به نقش زنان و مردان در پاسداری از آرمان های انقلاب نقش مدیران و مسوولان را در پاسداشت این مساله بسیار مهم و حیاتی اعلام کرد و خاطرنشان ساخت : مدیران اسلامی باید قدردان خون شهدا بوده و لحظه ای از خدمت به مردم غفلت نکنند.

وی با اشاره فرمایشات امام و رهبری در خصوص جایگاه انسان افزود : همه کردارو رفتار انسان در معضر خداست و باید مواظب اعمال خود در پیشگام مقام خداوند متعال باشیم.

معاون امور اجرای و انتخابات شورای نگهبان با اشاره به اهمیت حفظ بیت المال توسط کارگزارن نظام اذعان کرد : همه مدیران و مسوولان ما باید با دقت از بیت المال مراقبت کنند.

صادقی مقدم همچنین از نقش آذربایجان غربی در پاسداری از انقلاب تقدیر کرد و فرمایش رهبری را در خصوص ” آذربایجان غربی سرزمین مجاهدت های خاموش ” یاد کرد.

وی ادامه داد: آذربایجان‌غربی همواره نقش مهمی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته و شهدا، علما، نمایندگان ولی فقیه و نیز شهدای ناظر شورای نگهبان دراین استان بیانگر این امر است.

معاون امور اجرای و انتخاب شورای نگهبان همچنین از همراهی همه مدیران استانی و شهرستانی برای کمک به ساخت ساختمان جدید شورای نگهبان آذربایجان غربی تقدیر کرد.

در پایان مراسم از مدیران و کارشناسانی که در مراحل احداث ساختمان کمک کرده بودند، تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست