اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون کل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: امیدواریم بتوانیم بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی آیت الله خویی را در نیمه اول آبان ماه با استعداد ۱۵۰ تخت آماده افتتاح کنیم.

بیمارستان ۲۲۰ تخت خوابی آیت‌الله خویی امسال ۲۶ ساله شد. این بیمارستان در سال ۱۳۷۲ و باهمت خیرین کلنگ زده شد اما عملیات اجرایی آن سال ها به تاخیر افتاد.

این بیمارستان مقرر شده بود تا بعد ازهمه این سال ها در هفته دولت امسال افتتاح شود، اما بنا به دلایلی که مشخص نشد این بیمارستان به بهره برداری نرسید.

سپس رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ۶ شهریور ماه  دوباره از بیمارستان آیت الله خویی بازدید کرد و گفت: همچنان برای افتتاح و بهره برداری از بیمارستان آیت الله خویی مصمم هستیم.

در حال حاضر بهره برداری از بیمارستان آیت الله خویی نیز به طور کامل نخواهد بود و وزارت بهداشت امیدوار است در مرحله اول افتتاح ۱۵۰ تخت را به آبان ماه سال جاری برساند.

معاون کل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخیرا از پروژه بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی زنان  در ارومیه و بیمارستان آیت الله خویی خوی بازدید کرد، دو پروژه ایی که قرار بود در هفته دولت به بهره برداری برسند.

ایرج حریرچی در حاشیه بازدید از بیمارستان آیت الله خویی گفت: بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی حضرت آیت الله خویی با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی که توسط خیرین محترم ساخته شده بود تحویل وزارت بهداشت شد و خوشبختانه این بیمارستان به پیشرفت فیزیکی بالای ۹۹ درصد رسیده است .

وی افزود: هر ۲۵۰ تخت از نظر ابنیه و تاسیسات آماده هست و امیدواریم با کارهای اندکی که باقی مانده بتوانیم در نیمه اول آبان ماه با استعداد ۱۵۰ تخت آماده افتتاح کنیم .

حریرچی تصریح کرد: هیچ بیمارستان بزرگی را یک دفعه راه اندازی نمی کنیم و بتدریج راه اندازی می شود و این بیمارستان هم به همین ترتیب خواهد بود و انشاالله به خدمت رسانی به مردم مشغول خواهد شد .

معاون کل وزارت بهداشت گفت: این بیمارستان یکی از بیمارستانهای جایگزین در شهرستان خوی هست و با امکانات بسیار خوب و با تکنولوژی ساخت و تجهیزات بسیار مناسب به بهره برداری می رسد .

علاوه بر این بیمارستان در خوی، مقرر شده بود که بیمارستان  ۳۰۰ تختخوابی تخصصی زنان ارومیه که از ۵ سال گذشته در حال احداث است در هفته دولت امسال به بهره برداری برسد که این پروژه نیز به هفته دولت نرسید.

استاندار آذربایجان غربی قبل از هفته دولت در بازدید از این بیمارستان ۳۰۰ گفته بود: این بیمارستان با هزینه ۷۰ میلیارد تومانی ۸۵  درصد پیشرفت فیزیکی دارد و  برای اتمام نیز به ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است که با مشارکت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان غربی همکاری‌های لازم در این پروژه انجام خواهد گرفت و در صورت تأمین اعتبار هفته دولت امسال افتتاح می‌شود.

اما این بیمارستان هم که در لیست برنامه های هفته دولت سال ۹۸  بود، افتتاح نشد./کردپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست