اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : بهره برداری از واحد تولید قطعات خودرو در شهرک صنعتی میاندوآب با حضور «محمدمهدی شهریاری» استاندار آذربایجان غربی ، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.به گزارش ایرنا، فرماندار میاندوآب در آیین افتتاح این واحد تولیدی اظهار داشت: این کارخانه قابلیت تولید ۸۰ نوع قطعه جلوبندی خودرو را دارد و برای راه اندازی آن در مجموع ۵۰ میلیارد ریال هزینه شد.

مهدی قهرمانی افزود: با راه اندازی این واحد زمینه اشتغال برای ۲۵ نفر به صورت مستقیم در این شهرستان فراهم شد.

استاندار آذربایجان غربی همچنین در حاشیه افتتاح این واحد تولیدی، از طرح توسعه فرش افشار و کارخانه تولید روغن موتور شهرک صنعتی این شهرستان نیز بازدید کرد.

مدیر فروش کارخانه فرش افشار میاندوآب هم در حاشیه این بازدید گفت: با اجرای طرح توسعه این کارخانه که با ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه در حال اجراست، برای ۲۵۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.

رحیم بکتاش افزود: با بهره برداری از این فاز امکان تولید فرش هایی با کیفیت بسیار بالاتر در این واحد تولیدی فراهم می شود.

وی اضافه کرد: هم اکنون این واحد تولیدی در سه شیفت کاری فعالیت کرده و ماهیانه چهار هزار تخته فرش ۱۲ متری تولید و روانه بازار مصرف می کند.

بازدید از روند بازسازی کارخانه تولید روغن موتور میاندوآب که حدود ۱۰ سال قبل غیرفعال شد، دومین مقصد نماینده عالی دولت و مسوولان استانی در شهرک صنعتی میاندوآب بود.

حسین خدایی، رییس هیات مدیره کارخانه تولید روغن موتور (سهند زرین شیمی) میاندوآب نیز در این آیین گفت: برای بازسازی این واحد ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شد و در صورت بهره برداری سالیانه ۲۰ هزار تُن روغن موتور، پنج تن گریس و پنج تُن واسکازین را تولید و روانه بازار مصرف می کند.

«شهریاری» در پایان بازدید از طرح های صنعتی این شهرستان از مجتمع پتروشیمی میاندوآب نیز دیدن کرد.

مجتمع پتروشیمی میاندوآب همراه با پتروشیمی مهاباد در سال ۱۳۸۳ به عنوان یکی از طرح های ملی دولت در منطقه کلنگ زنی شد و در همان سال نیز زمین مورد نیاز برای اجرای طرح تامین و دیوارکشی شد اما به حالت راکد ماند.

مجتمع پتروشیمی میاندوآب معروف به واحد پلی اتیلن سنگین با ظرفیت تولید ۱۷۵ هزار تن با سرمایه پنج هزار میلیارد ریال در مسیر جاده میاندوآب – شاهین دژ در حال ساخت است.

مدیرعامل مجتمع پتروشیمی میاندوآب در این بازدید گفت: این مجتمع هم اکنون بیش از ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در نیمه دوم امسال به بهره برداری می رسد.

احد مهدوی افزود: بهره برداری از این مجتمع در چند مرحله صورت می گیرد و پس از بهره برداری و تست های مورد نیاز به طور کامل وارد مرحله تولید نهایی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست