اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان شهرک های صنعتی کوچک و جمعی از مسئولان آذربایجان غربی یک واحد تولیدی ابزار پزشکی در ارومیه به بهره برداری رسید.

در جریان سفر معاون وزیر و رئیس سازمان شهرک‌های صنعتی کوچک یک واحد تولیدی در زمینه ابزار پزشکی از جمله تولید کننده ایمپلنت فک و صورت، ارتوپدی و ستون فقرات به بهره برداری رسید.

این شرکت به مدیرعاملی محمدباقر حسین زاده با سرمایه گذاری ۵ میلیون یورویی و ۱۲ میلیارد تومانی برای ۲۰ نفر در فاز نخست اشتغال زایی ایجاد کرده است.

افتتاح بزرگترین واحد تولید کنسانتره در ارومیه

همچنین با حضور مهدی صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزیر صمت و محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی واحد تولید کنسانتره ایرانیان در شهرک صنعتی فاز ۳ ارومیه افتتاح شد.

این واحد تولیدکننده انواع کنسانتره و آبمیوه با استفاده از آخرین تکنولوژی ساخته شده و آلمانی‌ها برای تکمیل این واحد تولیدی در ۲ فاز مختلف، حدود ۲۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

در فاز نخست این واحد تولیدی خط تولید رب با ظرفیت ۶۰۰ تن در روز در حال فعالیت بوده و برای ۱۱۰ نفر ایجاد اشتغال کرده‌است و با بهره‌برداری کامل، بیش از ۵۰۰ نفر در این واحد تولیدی اشتغال می‌یابند.

احداث این واحد تولیدی به صورت ۱۰۰ درصد با سرمایه‌گذاری خارجی انجام می‌شود.

در آذرماه ۹۷ زمین مورد نیاز برای احداث این کارخانه به سرمایه‌گذاران تحویل داده شد و در اسفند همان سال خاک‌برداری توسط سرمایه‌گذاران کلید خورد و فاز اول پس از گذشت حدود هشت ماه به بهره‌برداری رسید.

در جریان سفر یک روزه رئیس سازمان شهرک‌های صنعتی به آذربایجان غربی بیش از سه طرح تولیدی و صنعتی افتتاح و از شهرک‌های صنعتی و تعدادی واحدهای تولیدی و صنعتی آذربایجان غربی بازدید به عمل آمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست