اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر ۵۸۶ پروژه عمرانی و ۱۳۳ پروژه اقتصادی با ۲۷ هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال اعتبار در استان به بهره برداری می رسد.

پیمان آرامون در برنامه رادیویی شبکه استانی ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اشاره به خدمات چهل ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی درافزایش سطح برخورداری و رفاه مردم استان اظهار داشت: از مجموعه پروژه عمرانی آماده افتتاح در دهه فجر امسال  ۱۳۰ پروژه در قالب طرح های عمران روستایی توسط دهیاری ها و ۶۰ پروژه عمران شهری توسط شهرداری ها اجرا شده است .

وی افزود: بهره برداری از سد مخزنی کرم آباد پلدشت، تصفیه خانه آب شرب شهر پلدشت، سامانه فاضلاب شهرک گلمان ارومیه، طرح آبرسانی به مهاباد، احداث و نوسازی وتجهیز ۴۰ مدرسه، گازرسانی به شهرآواجیق به همراه ۷۰ روستا، آبرسانی به ۴۰ روستای استان، بهسازی یکهزار واحد مسکن روستایی و ۹ طرح هادی روستایی و اجرای ۹۹ پروژه عمرانی در حوزه  کشاورزی از جمله این طرح ها است.

آرامون با اشاره به اهتمام مسئولین کشوری و استانی در افزایش جذب سرمایه گذاری و جبران عقب ماندگی های تاریخی در استان گفت: در حوزه عمرانی با اعتقاد بر اینکه تمامی مردم استان باید از خدمات مطلوب عمرانی در حوزه های شهری و روستایی برخوردار باشند سعی داریم با اولویت بندی کارها و شناسایی تمامی نیازها ، خدمات شایان توجهی را به تمامی ساکنان در مناطق دور افتاده و کم برخوردار ارائه دهیم.

وی تاکید کرد: توجه به افزایش سرانه های آموزشی ، فضاهای درمانی و شبکه بهداشت،  ارتقاء شبکه راههای ارتباطی و برخورداری ساکنان مناطق مرزی از امکانات و خدمات زیربنایی نظیر آب و برق و شبکه گاز طبیعی نیز مورد تاکید مدیران ارشد استانی است.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: ارتقای سطح زندگی ساکنان مناطق شهری و روستایی استان از دیگر اهداف برنامه ریزی های انجام شده در استان است.

وی افزود: در چهل سال گذشته به رغم تمامی مشکلات و تحریم های ظالمانه استکبار در تمامی حوزه ها شاهد رشد شاخص ها هستیم بطوریکه در بخش روستایی با توجه به سطح خدمات ارائه شده شاهد کاهش سیر مهاجرت به شهرها و بازگشت روستائیان به روستاها هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست