اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : جلسه کمیته اصلاح ساختار، فرایندها و بهره وری و فناور‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی‌های مدیریتی به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان‌غربی با محوریت بررسی چارت مجتمع های اداری برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان‌غربی در این جلسه با اشاره به اجرایی شدن سیاست های تدوین شده در برنامه تحول دولت مردمی، گفت: پیگیری امورات ساختاری توسط کمیته اصلاح ساختار، فرایندها و فناوری های مدیریتی در استانداری آذربایجان غربی جزء برنامه های اولویت دار معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری است.  
 
جعفر ذوالفقاری با اشاره به مشکلات ساختاری برخی از دفاتر ستادی استانداری و فرمانداری ها که در پی تغییرات تقسیماتی و ایجاد شهرستان های جدید به وجود آمده، افزود: با ایجاد فرمانداری‌ها و بخشداری های جدید، باید بازنگری تشکیلاتی با لحاظ شرح وظایف جدید صورت پذیرد.  
 وی با تأکید بر اینکه ساختار تفصیلی و پست‌های سازمانی، شاکله سخت افزاری سازمان بوده و شرح وظایف و ماموریت های سازمانی را به دوش می کشد، خاطرنشان کرد: تلاش شود افراد متخصص و کارآمد متناسب با پست های سازمانی جذب و به کارگیری شوند.

اصلانی مدیرکل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری آذربایجان‌غربی و دبیر کمیته مذکور نیز در این جلسه درخصوص پیاده سازی سامانه سنجش رضایت مردم از ارباب رجوع در استانداری گزارشی را به اعضای جلسه ارائه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست