اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر پایگاه ملی حسنلو گفت: ورود گردشگران خارجی و داخلی به این پایگاه طی ۲ ماه اول سال جاری ۱۸ درصد افزایش یافته است.

حسن شیری افزود: در ۲ ماه نخست سال گذشته ۲ هزار و ۴۱۳ گردشگر داخلی و خارجی از این تپه بازید کرده بودند که این میزان در مدت مشابه امسال به ۲ هزار و ۸۰۰ نفر رسید.
وی اضافه کرد: این افزایش نشان دهنده افزایش اشتیاق جهانگردان و ایرانگردان جوان برای دیدن آثار فرهنگی و آشنایی با ایران است و پیش بینی می‌شود با مساعد شدن وضعیت آب و هوایی آمار بازدید کنندگان روز به روز افزایش یابد.
وی بیان کرد: نصب تابلوهای معرفی در فضاهای شهری و معرفی این جاذبه گردشگری در فضای مجازی، برگزاری اردوهای دانش آموزی و دانشجویی در محیط تپه حسنلو، برگزاری تورهای گردشگری از سراسر ایران و جهان، برگزاری جشن های نوروزی و اجرای مراسم سنتی در این سایت گردشگری از عوامل افزایش گردشگران به شمار می رود.
به گزارش ایرنا ؛ حسنلو، دهستانی از توابع بخش محمدیار شهرستان نقده در استان آذربایجان غربی است، این روستا دارای دو تپه باستانی با نام های حسنلو و حاجی فیروز، یک موزه با ۱۲۵ اثر کشف شده، اقامتگاه بوم گردی، یک تالاب بین المللی با مساحت حدود ۴۰۰ هکتار و سد خاکی با نام سد حسنلو بوده و جزء مهم ترین نقاط گردشگری نقده و آذربایجان غربی به شمار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست