اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

مشکلات حقوقی و عدم توجه به آن ، امروز پروژه های سرمایه گذاری را دچار مشکل کرده است و تا زمانی که نتوانیم مشکلات حقوقی را حل کنیم ، این پروژه ها نیمه تمام خواهند ماند.

آوای مرز  : عضو شورا و رییس کمیسیون نظارت ، شفافیت و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:متاسفانه بسیاری از پروژه های سرمایه گذاری شهرداری ارومیه با توجه به وجود مشکلات حقوقی در بلاتکلیفی قرار دارد.

گلشن نوروزی گفت: عدم توجه به قراردادهای منعقده سرمایه گذاری فی مابین بین مدیریت شهری و سرمایه گذاران بخش خصوصی موجب ایجاد مشکلات حقوقی و عدم پیشرفت در پروژه های سرمایه گذاری شده است.

دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه به جد پیگیر روند اجرا و رفع مشکلات پروژه های سرمایه گذاری شهرداری است.

او اظهار کرد: در جلسه کمیسیون نظارت ، شفافیت و هوشمند سازی شورای اسلامی شهر ارومیه ، موضوع عدم اجرای پروژه سرمایه گذاری تکبیر که در سال ۱۳۹۱ از سوی مدیریت شهری وقت و سرمایه گذار منعقد شده ، در جلسه امروز کمیسیون نظارت مورد بررسی قرار گرفت و امید می رود با پیگیری های مستمر و تدابیر سازمان سرمایه گذاری شهرداری مشکلات این پروژه برطرف شود.

نوروزی در ادامه سخنانش ضمن توجه به زیرساخت های لازم برای اجرای پروژه های سرمایه گذاری شهرداری گفت: یکی از مهمترین سیاست های کلی اعضای شورا و کمیسیون نظارت شورا توجه و رفع مشکلات پروژه های نیمه تمام شهری است.

او افزود: مشکلات حقوقی و عدم توجه به آن ، امروز پروژه های سرمایه گذاری را دچار مشکل کرده است و تا زمانی که نتوانیم مشکلات حقوقی را حل کنیم ، این پروژه ها نیمه تمام خواهند ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست