اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی از افزایش اعتبار (۲۰۰ میلیارد ریالی) بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی در حال احداث مهاباد خبر داد.

جلال محمودزاده گفت: پیرو پیگیری و رایزنی انجام گرفته و نشست چند روز قبل با مسئولین وزارت بهداشت و شرکت مادر تخصصی توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی و تجهیزات پزشکی کل کشور، اعتبار سال ۱۳۹۹ بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی در حال احداث مهاباد افزایش یافت.

او ادامه داد: این افزایش اعتبار از مبلغ ۵۰ میلیارد ریال به ۲۵۰ میلیارد ریال افزایش یافته است و هم اکنون عملیات ساخت و ساز بیمارستان دوم مهاباد ادامه دارد.

نماینده مهاباد با بیان اینکه این پروژه بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: اعتبار بیمارستان ۳۵۰ تختی از دو محل تامین می‌شود که یکی بودجه سالیانه که اعتبار ثابتی دارد و نیز از محل درآمدهای ارزش افزوده که قابل افزایش از سوی وزارت بهداشت است .

محمودزاده بیان کرد: تاکنون ۳ محموله اقلام بهداشتی مقابله با کرونا برای استفاده کادر درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد به این شهرستان اختصاص یافته است.

او اضافه کرد: تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز کادر درمانی با توجه به وضعیت هشدار مقابله با کرونا در مهاباد در اولویت قرار گرفته و نیاز است مسوولان ارشد کشوری نهایت همکاری را برای تامین این اقلام با دانشگاه علوم پزشکی استان داشته باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست