اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت:  با اضافه شدن ۱۰ تن دیگر مجموع فوتی های کرونا در آذربایجان غربی به ۷۱۶ نفر رسید.

دکتر جواد آقازاده افزود: در تاریخ ۴ مرداد ماه، ۵۵۰ مورد بستری در استان داشته ایم که ۲۸۷ مورد بیمار قطعی مبتلا به ویروس کرونا و ۲۶۳ مورد مشکوک به ابتلا هستند.

آقازاده با بیان اینکه در عرض این روز ۵۶ نفر بیمار در سطح استان بستری شده اند گفت: در آی سی یو  ۱۵۰ بیمار مبتلا به کرونا بستری شده اند که از این تعداد  نفر بد حال و ۴۲ به دستگاه تنفس مصنوعی وصل هستند.

به گفته آقازاده؛  با  ۱۰ مورد فوتی جدید در این روز، مجموع فوتی های استان به ۷۱۶ مورد افزایش یافت و آمار بیماران بد حال بیشتر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تاکید کرد: مردم سعی کنند پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و با همکاری یکدیگر چرخه ویروس قطع شود از شرکت در مراسم عروسی و مجالس ختم خودداری کنند.

دکتر آقازاده با اشاره به اهمیت بالای ماسک در پیشگیری از بیماری گفت: در وهله اول مردم از حضور در تجمعات خودداری کنند و در صورت لزوم حضور در بیرون از خانه فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و حتما از ماسک استفاده کنند، دستان خود را با آب و صابون بشویند در غیر این صورت وضعیت حادتر و بدتر خواهد شد.

او تاکید کرد: در صورتی که مردم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکنند تلفات کرونا بیشتر و حادتر از وضع موجود خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست