اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  بر اساس اعلام کمیته امنیتی استانداری آذربایجان غربی در حال حاضر ۱۳ شهرستان استان در وضعیت زرد کرونا قرار دارد و ۲ شهرستان به وضعیت نارنجی بازگشتند.

در ۲۳ بهمن ماه سال جاری اعلام شد که شهرستان های ارومیه، مهاباد، تکاب، شاهین دژ، سردشت، پیرانشهر، نقده، سلماس، خوی، اشنویه، چایپاره، شوط، ماکو، در وضعیت زرد کرونا قرار گرفته اند.

شهرستان های بوکان و میاندوآب از وضعیت زرد به نارنجی رسیده اند و در حال حاضر تنها دو شهرستان پلدشت و چالدران در وضعیت آب قرار دارند.

این در حالی است که هفته گذشته و در ۱۷ بهمن ماه ، ۸ شهرستان، (شاهین دژ، مهاباد، سردشت، اشنویه، خوی، چالدران، شوط و پلدشت) در وضعیت آبی کرونا قرار داشتند اما با گذشت یک هفته مجددا از تعداد شهرستان های وضعیت آبی کرونا کاسته شد و این تغییرات نشان می دهد که وضعیت کرونا تا چه حد شکننده است.

 در ۲۲ بهمن ماه، با مرگ ۲ نفر دیگر از بیماران کرونا مجموع فوتی های استان ۳۵۱۷ نفر شد و از ابتدای شیوع تا کنون در کل استان ۱۰۸ هزار و ۴۲۰ نفر مبتلا شده اند.

 تا تاریخ ۲۲ بهمن ماه ، ۴۴۱ مورد در بیمارستان های استان بستری شدند که ۳۶۵ مورد بیمار قطعی مبتلا به ویروس کرونا و ۲۲۲ مورد مشکوک به ابتلا هستند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان ‌غربی؛ در آی سی یو ۱۳۰ بیمار مبتلا به کرونا بستری شده اند که از این تعداد ۲۶ نفر بد حال و به دستگاه تنفس مصنوعی وصل هستند.

این روز با ۳ فوتی، مجموع فوتی های استان  به ۳۵۴۸ نفر رسیده است. مجموع کل مبتلایان استان نیز از ابتدای شیوع تا کنون  در کل استان ۱۰۸ هزار و  ۴۲۰ نفر است.

آمار جانباختگان به تفکیک هر شهرستان از اول آبان ماه تا کنون منتشر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست