اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: در ابتدای انقلاب ۸۶ هزار مشترک برق در استان داشتیم که در حال حاضر به برکت تلاش‌های فرزندان انقلاب به بیش از یک میلیون و ۳۰۶ هزار مشترک رسیده ‌است.

اکبر حسن بکلو روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اول انقلاب ۲۰۴ روستا که بیشتر در حاشیه شهرها قرار داشتند، دارای برق بودند ولی در حال حاضر به بیش از ٢ هزار و ٨٠٠ روستا برق رسانی شده است.

وی ادامه داد: با این آمار تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار از خدمات برق رسانی بهره‌مند شده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای طرح مدیریت مصرف برق در استان، بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۲۶ هزار مشترک در سطح استان از برق رایگان استفاده می کنند.

وی ادامه داد: در راستای  افزایش خدمت رسانی به مشترکان به ازای روزهای همکاری در کاهش مصرف برق در چهار ساعت اوج بار از بخشودگی بهای برق صورت‌حساب بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر ١٣٢ طرح به بهره‌برداری رسید، گفت: احداث شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی به طول ٨١ کیلومتر، توسعه شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی به طول ٢٧٢ کیلومتر و توسعه و احداث ٢ باب ساختمان اداری از جمله‌ طرح‌های دهه فجر امسال است.

حسن بگلو افزود: احداث ۵۵٧ دستگاه پست هوایی و احداث ٢ کیلومتر شبکه روشنایی معابر از دیگر طرح‌های قابل بهره‌برداری شرکت برق در آذربایجان‌غربی است.

وی بیان کرد: ساختمان اداری رودکی با زیربنای یک‌هزار و ٨٩٠ مترمربع و ۶٠ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده در این روز به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: همچنین در دهه فجر امسال ٢۶ طرح برق رسانی در این استان کلنگ زنی شد.

حسن بگلو ادامه داد: برای این طرح‌ها نیز یک‌هزار و ۵٨٠ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت : در همین چند هفته گذشته بدلیل عدم رعایت نکات ایمنی و سرعت متاسفانه فقط ۶ مورد تصادف با تیرهای برق را شاهد بودیم ‌و انتظار می رود شهروندان رعایت کنند تا بیش از این دچار مشکل و آسیب نشوند

اکبر حسن بکلو افزود : در حال حاضر بیش از ۲۶ هزار مشترک در سطح استان از برق رایگان استفاده می کنند

وی از کشف ۲۱۱۴ ماینر در سطح استان از جمله ارومیه ، ماکو ، نقده و سایر شهرها خبر داد که در اختیار مراجع قضایی قرار گرفته است
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از کشف بیش از ۸۰۰۰ مشترک غیرمجاز برق در استان خبر داد و میزان تلفات را ۱۱/۵ درصد اعلام کرد که عمدتا در همین مناطق است.

وی ادامه داد : در استان فقط دو مورد زیر فشار خاموشی ها بودیم که با مدیریت خود مردم خوشبختانه قطعی آنچنانی نداشتیم و با کمک مردم موضوع تولید سوخت و قطعی ها مدیریت شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تاکید کرد : در راستای بهبود کیفیت خدمات برق در سطح استان اقدامات خوبی انجام گرفته است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست