اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات در استان بدون مصوبه کارگروه ستاد تنظیم بازار استان غیر قانونی است.

 بهنام شهدی صبح امروز، در جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار آذربایجان‌غربی که بصورت ویژه هفتگی برگزار می شود، بر افزایش بازرسی های از قیمت کالا و خدمات در بازار در روزهای پایانی سال در شهرهای مختلف استان تاکید کرد.

شهدی با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال و افزایش خرید مردم، گفت: ضروری است، برای ایجاد و حفظ آرامش روانی حاکم بر بازار و اطمینان خاطر مرم بازرسی ها افزایش یابد .

او با اشاره به ذخایر کالاهی اساسی مورد نیاز مردم در استان، گفت: مشکلی در تامین کالاهای اساسی مردم در آذربایجان‌غربی وجود ندارد و مردم نیز از باید در این خصوص آرامش خاطر داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به افزایش قیمت خدمات فنی و مهندسی در ساخت و سازها طی هفته‌های اخیر در استان،  گفت: علیرغم مصوبه سازمان نظام مهندسی ساختمان در خصوص این افزایش ، طبق قانون از ٢۵ آبان ماه امسال هرگونه افزایش قیمت در کالا و خدمات باید در کارگروه ستاد تنظیم بازاراستان ها به تصویب برسد و هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات در استان بدون مصوبه این کارگروه غیر قانونی است.

شهدی همچنین به روند صادرات سیب استان نیز اشاره کرد و گفت: تسریع در روند صادرات سیب  باید در اولویت مسئولان باشد  و مکاتبات لازم با امضای آقای استاندار با مسئولان مربوطه در وزارت صمت در جهت رفع موانع این صادرات صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست