اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی از تشکیل ۹۲۳۹ پرونده تخلف صنفی در استان طی سال جاری خبرداد.

غلامرضا بابایی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه از اول سال جاری تا اوایل دی ماه ۱۳۷ هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی فعال در سراسر استان انجام شده است، افزود: در پی بازرسی های انجام شده ۹۲۳۹ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۷۵۲ میلیارد ریال تشکیل و برای رسیدگی بیشتر و صدور حکم به مراجع ذیربط ارجاع شد.

وی افزود: در بازه زمانی یاد شده ۳۸۸۹ مورد شکایت قابل پیگیری به ستاد خبری سازمان رسیده است که ۲۴۹۱ مورد از آن شکایت تلفنی، ۱۰۵۶ مورد شکایت حضوری و ۳۴۲ مورد نیز شکایت کتبی بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی بیان کرد: بعد از بررسی و رسیدگی به شکایات واصله ۱۸۴۲ مورد تخلف اثبات شده، ۱۷۵۲ مورد غیر متخلف و ۲۹۵ مورد نیز در دست بررسی و رسیدگی است.

بابایی به بازرسی های انجام شده از شرکت های وارد کننده که ارز دولتی از بانک دریافت کرده بوداند اشاره کرد و گفت: در سال جاری ۵۰۰ مورد بازرسی از شرکت های وارد کننده کالا صورت گرفت که منجر به تشکیل ۲۲ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از ۴۲۵ میلیارد ریال شد و جهت رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی ارجاع شد.

وی ادامه داد: در راستای رصد و پایش مستمر میزان موجودی سردخانه ها و انبار کالاهای اساسی و ضروری که مشمول اعلام موجودی هستند، ۴ هزار و ۱۱۴ مورد بازرسی انجام و منجر به تشکیل ۹۱ فقره پرونده احتکار، گران فروشی، قاچاق، عدم اعلام موجودی،اختفاع و امتناع از عرضه و سایر موارد، به ارزش بیش از ۷۹ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست