اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: با هدف بهبود خدمات این نهاد و جلب کمک‌های مردمی بیشتر برای رسیدگی به معیشت مددجویان مراکز نیکوکاری کمیته امداد استان از ۸۵ مرکز کنونی به ۳۲۸ مرکز افزایش داده می‌شود.

عزیز سهندی با تشریح فعالیت‌های نیکوکارانه کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی در ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در این ماه با هزینه کردی افزون بر ۵ میلیارد تومان کار اطعام مددجویان تحت پوشش این نهاد با اهدا غذای گرم انجام می‌شود.

وی افزود: مبلغ ۲ میلیارد تومان از این رقم با کمک استاندار آذربایجان غربی و به واسطه فروش قانونی سوخت مرزنشینان تأمین شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: ۱۱ هزار و ۳۰۰ یتیم در آذربایجان غربی وجود دارد که در ماه رمضان امسال ۱۲۰۰ نفر حامی جدید پیدا کرده‌اند و اکنون سرانه ۱۵۰ هزار تومان برای هر یتیم در ماه پرداخت می‌شود.

وی افزود: امسال طرح هر سازمان یک سفره افطاری در آذربایجان غربی انجام شد و تاکنون اغلب ادارات و دستگاه ها در این کار نیکوکارانه مشارکت کرده و به تعهدات خود در قبال مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) عمل کرده‌اند.

سهندی بیان کرد: امسال علاوه بر جذب کمک‌های مردمی داخل استان ۲۳۰۰ یتیم در شهرستان خوی نیز با جلب حامی خارج نشین اطعام شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: با هدف بهبود خدمات این نهاد و جلب کمک‌های مردمی بیشتر برای رسیدگی به معیشت مددجویان مراکز نیکوکاری کمیته امداد استان از ۸۵ مرکز کنونی به ۳۲۸ مرکز افزایش داده می‌شود.

وی افزود: سال گذشته ۳۵ میلیارد تومان زکات در آذربایجان غربی جمع‌آوری‌شده بود که این رقم برای امسال ۴۲ میلیارد تومان هدف‌گذاری شده و کار جمع‌آوری آن همزمان با عید فطر با جذب زکات فطریه روزه‌داران آغاز می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست