اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی با اشاره به تشکیل ۱۶‌هزار و ۱۴۴ پرونده نزاع در پزشکی قانونی استان طی سال جاری از افزایش نزاع نسبت به سال گذشته خبر داد.

موسی ادیب فر در این باره به ایسنا افزود: در سال جاری ۱۶‌هزار و ۱۴۴ پرونده نزاع در پزشکی قانونی استان تشکیل شده که ۴۳۰۸ پرونده برای زنان و ۱۱‌ هزار و ۸۳۶‌ پرونده مربوط به مردان است که نسبت به آمار مشابه سال گذشته که ۱۵‌ هزار و ۴۶۱ مورد بود، افزایش نزاع را شاهدیم.

او ادامه داد:  در ۶‌ماهه نخست سال جاری ۷۸۴‌ پرونده ناشی از حوادث کار در پزشکی قانونی استان تشکیل شده که ۲۲‌مورد مربوط به زنان و مابقی برای مردان است.

ادیب فر با اشاره به اینکه در مدت مشابه سال گذشته تعداد ۶۹۲۹‌ پرونده مربوط به تصادفات جرحی در پزشکی قانونی استان تشکیل شد، اظهار کرد: در ۶ماهه امسال در مجموع ۶۹۵۲ پرونده تصادفات جرحی در پزشکی قانونی استان تشکیل شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی افزود: در سال جاری ۱۶۸ مورد مجوز سقط جنین توسط پزشکی قانونی استان تشکیل شده است. 

وی اظهار کرد: در سال جاری برای ۳۵۲ مرد و ۱۰۰ زن مجوز دفن ناشی از تصادف صادر شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی تصریح کرد: در سال جاری هم چنین ۲۹مورد مجوز فوت ناشی از  سوختگی، ۳۳مورد مجوز ناشی از غرق شدگی و ۱۸۲مورد مجوز برای مرگ های طبیعی که بر اثر بیماری های توسط پزشکی قانونی استان صادر شده است.

او ادامه داد: همچنین در سال جاری ۳۶ مرد و ۱۰ زن براثر سقوط از بلندی جان خود را از دست داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست