اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی مهاباد با زیربنای ۴۶ هزار متر مربع در ۶ طبقه بزرگترین بیمارستان آذربایجان غربی خواهد بود و اکنون ٣٧ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

جلال محمودزاده در گفت و گو با خبرنگار کردپرس افزود: این بیمارستان دارای چهار ساختمان قرینه ٣ طبقه ای و ۶ طبقه ای است در که زیربنای ۴۶ هزار متر مربع در حال ساخت است و در حال حاضر بزرگترین بیمارستان آذربایجان غربی محسوب می شود.

او ادامه داد: اعتبارات این بیمارستان از ٣ محل درآمدهای ارزش افزوده وزارت بهداشت و درمان، ماده ١٨٠ کمک های ویژه مجلس شورای اسلامی و ماده ۵۶ تسهیلات بانک های عامل و بودجه سالیانه تامین می شود.

نماینده مهاباد اضافه کرد: تا کنون بیش از ۴٠ میلیارد تومان در ساخت این بیمارستان هزینه شده و در روزهای اخیر ١۵ میلیارد تومان دیگر به پروژه تزریق شده است. در حال حاضر نیز از محل بانک صادرات دریافت ١٠٠ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ پیگیری می شود.

محمودزاده گفت: در حال حاضر پروژه بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی مهاباد، شامل‌ بخش‌های جراحی، زایمان، بستری عمومی، درمانگاه و بخش‌های پشتیبانی، ٣٧ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طبقه همکف آن در حال ساخت است و تا پایان بهار سال آینده طبقه اول آن تکمیل خواهد شد.

نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص پروژه ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی تامین اجتماعی این شهرستان نیز بیان کرد: با توجه به عملیات چهار ماهه ساخت، این پروژه نیز ۴٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او دادمه داد: بیمارستان تامین اجتماعی مهاباد جزو ٨ بیمارستان تامین اجتماعی کشور بوده که در حال ساخت است و در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع احداث می‌شود و با اتمام کمک شایانی به خدمات درمانی افراد تحت پوشش بیمه درمانی تامین اجتماعی خواهد کرد.

محمودزاده تصریح کرد: این بیمارستان دارای امکاناتی کامل همچون بخش‌های کودکان، زنان و زایمان، جراحی، دندانپزشکی و اورژانس خواهد بود و تمامی هزینه‌ها درمان برای کسانی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، رایگان خواهد بود.

به گزارش کردپرس، بیمارستان فعلی مهاباد یکی از بیمارستان‌های قدیمی آذربایجان‌غربی است که هم‌اکنون با چند برابر ظرفیت خود با ۳۰۱ تخت فعال و به شهروندان خدمات درمانی و پزشکی ارائه می‌کند.

پروژه احداث بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی این شهرستان شهریورماه ۱۳۹۷ با حضور وزیر وقت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کلنگ زنی و پروژه احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی این شهرستان نیز در دی ماه سال ۱۳۹۶ با حضور رئیس سازمان تأمین اجتماعی کلنگ‌زنی شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست