اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه کمیته راهبری و عملیاتی نمودن سند تحول قضایی استان آذربایجان غربی گفت: سند تحول قضایی یک برنامه متعالی با اهداف بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت است که اجرایی شدن مفاد آن موجب تعالی و ارتقاء دستگاه قضایی است.

علی اکبر گروسی هدف از تشکیل جلسه کمیته را بررسی برخی مفاد سند تحول که قابلیت اجرایی در استان را دارند دانست و گفت: برخی مفاد سند تحول که نیازمند تقنین و یا تصمیمات ملی و کشوری هستند، نیاز به زیر ساختهای اساسی دارند و اهداف بلند مدت سند را تشکیل می دهند، امکان اجرا در سطح استان را ندارند، ولی برخی مفاد سند که شامل اهداف میان مدت و کوتاه مدت هستند، امکان اجرا در سطح استان را دارند و یا حداقل می توان لوازم و امکانات اجرای آنها را فراهم ساخت تا در زمان اجرا با سهولت و با سرعت کارها را پیش برد.

وی افزود: در این کمیته بررسی های کاملاً کارشناسانه و تخصصی صورت می گیرد و با برگزاری جلسات متعدد تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

گروسی ادامه داد: فصل دوم سند تحول شامل هفت ماموریت اساسی و اصلی دستگاه قضا با ذکر چالش ها و عوامل و علتهای این چالش ها و ارائه راهبردها و راهکارهای حل آنهاست که تلاش داریم در این جلسات دیدگاههای استانی را هم همراه و همگون با مفاد سند و در واقع تکمیل کننده آن ساخته واجرایی نمائیم.

رئیس کل دادگستری استان رمز موفقیت در اجرایی کردن این سند تحول پیشرفته را همیاری وهمدلی کلیه نهادها ومسئولین اعم قضایی وغیر قضایی دانست و ابراز امیدواری کرد اجرای کامل این سند تامین کننده وتضمین کننده امنیت مردم در بسیاری از امور خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی ؛ در ادامه اعضاء جلسه به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در رابطه با عملیاتی کردن سند تحول پرداختند و در پایان مصوباتی به امضاء اعضاء جلسه رسیده و مقرر شد این جلسات هر هفته به صورت مستمر تا حصول نتایج ملطوب تر برگزار گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست