اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: امروزه پیاده نظام دشمن در جنگ نرم بر علیه نظام شده اند.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه ملت ایران هوشیار باشند و با خائنین هم صدا نشوند، توطئه دشمن است که مردم را بر علیه سپاه بشوراند اظهار داشت: کسانی که با صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به نان و نمک رسیدند و صاحب آبرو شده اند، امروزه پیاده نظام دشمن در جنگ نرم بر علیه نظام شده اند.

وی با بیان اینکه باید در مقابل مردم بصیر ایران سر تعظیم فرود آورد و تشییع پیکر سپهبد شهید سردار سلیمانی ۲۵ میلیونی مردم نشانگر بصیرت ملت عزیز ایران است افزود: در مقابل مردم بصیر ایران باید سر تعظیم فرود آورد و تشییع جنازه ۲۵ میلیونی مردم نشانگر بصیرت مردم عزیز مملکتمان هست و این نکته مهمی است که نباید هرگز فراموش شود که ملتی که با خداوند باشد، خداوند یاری گر آن مردم خواهد بود و در دل دشمنان رعب خواهد انداخت.

حجت الاسلام حضور حماسی و دشمن شکن مردم در مراسم تشییع پیکر پاک سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره و اضافه کرد: تسلیم‌شدن آمریکایی‌ها در مقابل اقتدار ایران، ذلت آمریکایی‌ها و شکست آنان را به خوبی به جامعه جهانی نشان داد.

وی با اشاره به بروز شایعه‌های مختلف در خصوص سقوط هواپیمای اوکراینی و سو استفاده از این امر توسط رسانه‌های بیگانه اظهار داشت: باید این موضوع به روشنی به مردم ایران تبیین شده و مردم نیز به هر مطلب نادرستی اعتماد نکنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به اقدامات ارزنده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای اقتدار کشور و منطقه ادامه داد: اگر نیروهای نظامی نبودند، داعش در کشور ما حکومت می‌کرد و ناموس ما دست آنها بود.

وی همچنین موضوع انتخابات را یکی از مهمترین موارد پیش روی ملت ایران دانست و گفت: مراجع قانونی و شورای نگهبان به درستی به مساله رد صلاحیت‌ها توجه کنند و از کلی‌گویی پرهیز شود.

امام جمعه ارومیه به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه اشاره کرد و افزود: برخی افراد مشکلات دیگری دارند و ردصلاحیت شده اند ولی عدم التزام به نظام، اسلام و ولایت فقیه در ردصلاحیت و همه افراد باید به نظر شورای نگهبان تمکین کنند.

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی خاطرنشان کرد: هیچ ارتباطی با ردصلاحیت و تایید صلاحیت افراد نداشته‌ام و چنین موضوعی کذب است و باید مراجع قانونی در این رابطه اعمال وظیفه کنند.

حجت الاسلام قریشی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در قیامت، اعتذار گناهکاران مورد قبول واقع نمی‌شود و در این روز تمامی بندگان خدا یکجا جمع می‌شوند و خداوند خوبی‌ها را از بدی‌ها جدا خواهد کرد و به مانند این دنیا نیست که فرد فاسقی مثل ترامپ و فرد صالحی مثل شهید سردار سلیمانی در یکجا زندگی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست