اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی از کسب دو مدال ارزشمند طلا و نقره کشتی گیران ناشنوای آذربایجان غربی در مسابقات کشوری خبر داد.

عبدالسلام معروفی اظهار کرد: مسابقات کشوری کشتی فرنگی و انتخابی تیم ملی یادواره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در اهواز برگزار شد. خوشبختانه در این دوره از رقابت ها دو کشتی گیر اعزامی ناشنوای استان توانستند موفق به کسب دو مدال رنگین طلا و نقره در این مسابقات بشوند.

او ادامه داد: حسین سیفلو کشتی گیر توانمند استان از شهرستان خوی در رده سنی بزرگسالان وزن ۸۷ کیلوگرم توانست با اقتدار تمام مدال طلای این رشته را بر گردن آویزد.

معروفی افزود: شهاب رحیمی کشتی گیر جوان بوکانی هم در این اولین حضورش در مسابقات کشوری توانست با اقتدار تمام در رده سنی جوانان وزن ۶۳ کیلوگرم موفق به کسب مدال رنگین نقره بشود و در جایگاه دوم ایستاد.

رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی تاکید کرد: هیات استانی با کمترین امکانات توانسته ورزشکاران ارزشمند و توانمندی در رشته های مختلف پرورش دهد وتیم اعزامی آذربایجان‌غربی نیز شامل سیفلو و رحیمی با سرپرستی دباغی و رحیمی بودند.

او با تاکید بر توانمندی ورزشکاران ناشنوا در عرصه ملی خواستار حمایت بیشتر مسوولان کشوری و استانی شد.

گفتنی است؛ حدود یک ماه قبل علی شکیبازاده کشتی گیر توانمند ارومیه ای هم توانسته بود مدال طلای مسابقات کشوری را بر گردن آویزد و تیم والیبال ناشنوای استان هم با اقتدار تمام با کمترین امکانات و در کوتاه ترین زمان ممکن موفق شد مقام سوم کشوری این مسابقات را بدست آورد و مدال رنگین برنز تیمی را کسب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست