اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مجمع انتخاباتی هیات والیبال آذربایجان غربی که قرار بود روز شنبه ۱۶ بهمن ماه جاری برگزار شود لغو و به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، بر اساس اعلام قبلی و هماهنگی انجام شده بین اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و فدراسیون والیبال قرار بود این مجمع ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۶ بهمن ماه جاری در محل هتل پارک ارومیه برگزار شود، ولی به دلایلی لغو و به زمان دیگر موکول شد.

بر این اساس چند روز گذشته نامه‌ای از سوی فدراسیون والیبال مبنی بر لغو مجمع به دلیل کرونا و شرایط جوی و برخی اعتراضات کاندیداها به اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ارسال شده است.

بر اساس اعلام مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با نامه نگاری‌های انجام شده زمان بعدی و محل برگزاری مجمع آتی و اقدامات قانونی به کاندیداها و اصحاب رسانه اطلاع رسانی می‌شود.

در راستای برگزاری مجمع انتخاباتی هیات والیبال آذربایجان غربی تغییراتی در لیست حاضرین انجام شده است که این امر موجب بروز گلایه‌هایی از سوی برخی اعضا بدلیل نبودن در جمع حاضرین مجمع شده است.

بنا به توافقات انجام شده، شهر ارومیه  اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ میزبان رقابت های جام باشگاه‌های آسیاست و برگزاری مجمع انتخاباتی و تعیین ریاست هیات والیبال استان یکی از ضروریات میزبانی در این رویداد مهم آسیایی است.

پیشتر در آخرین مجمع انتخاباتی هیات والیبال آذربایجان‌غربی بیستم آبان ماه سال ۱۳۹۸ “محمد حضرت پور” شهردار پیشین کلانشهر ارومیه هدایت این هیات را بر عهده گرفته بود که این چنین نشد.

هم‌اکنون ۵۰ هیات ورزشی استانی و ۶۳۲ هیات شهرستانی در آذربایجان‌غربی تحت پوشش اداره‌کل ورزش و جوانان استان فعالیت می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست