اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مردم در انتخاب نمایندگان خود دقت کافی داشته باشند.

حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی از جمله مهمترین اتفاقات سال آینده در کشور و آذربایجان غربی است افزود: در این دوره هوشیاری مردم و مسئولان برای جلوگیری از بروز فتنه‌های جدید ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه مردم در انتخاب نمایندگان مجلس دقت داشته باشند و افراد نادرست را در انتخابات طرد کنند ادامه داد: باید به کمک‌های خداوند امیدوار باشیم زیرا خداوند متعال ملت مسلمان را هیچ وقت رها نمی‌کند.

امام جمعه ارومیه در ادامه با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به عراق گفت: استقبال با عزت از رئیس جمهوری اسلامی ایران در برابر استقبال سخیفانه و مخفیانه از ترامپ با آن هزینه کلان نشانگر جایگاه والای ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام قریشی با بیان اینکه دیدار با مسئولان عراق و حضور در حرم ائمه (ع) عزت و اقتدار کشور را نمایان ساخت اضافه کرد: با وجود تمام مشکلات شاهد عزت و عظمت کشور هستیم که در برابر ذلت کشورهای غربی است.

وی، با اشاره به اعطای نشان افتخار از سوی رهبر انقلاب به سردار قاسم سلیمانی، گفت: باید به داشتن چنین شخصیت‌هایی افتخار کنیم که برای آزادمردان دنیا تکیه‌گاه و افتخار محسوب می‌شوند.

امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: بیانات رهبر انقلاب خطاب به سردار سلیمانی و آرزوی شهادت برای وی موضوعی بود که جایگاه والای این سردار را نشان می‌دهد.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود، ایام اعتکاف را جزو مهم‌ترین روزها دانست که موجب عبادت و نزدیکی به خدا و تسکین روحی انسان می‌شود و عنوان کرد: صدقه در روزهای اعتکاف را فراموش نکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست