اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : امام جمعه شهرستان مهاباد خواستار گنجاندن روزی در تقویم ملی کشور به نام مدافعان سلامت شد و گفت: وظیفه مدافعان سلامت مقدس است و جامعه را از گزند مشکلات سلامتی و اجتماعی مصون می‌کنند.

عبدالسلام امامی در مراسم تقدیر از مدافعان سلامت شهرستان مهاباد افزود:  اگرچه مراقبت از یک بیمار کرونا، حتی اعضای خانواده را دچار ترس و اضطراب می‌کند، اما پرستاران و کارکنان بیمارستان مهاباد، مدت ۲ سال است که به بیماران مبتلا به کرونا در سخت‌ترین شرایط خدمات ارائه می‌دهند.

او افزود: مدافعین سلامت شهرستان از یک سو وظیفه مقدس مراقبت از بیماران را انجام می‌دهند و از سویی دیگر جامعه را از گزند مشکلات سلامتی و اجتماعی مصون می‌کنند.

ماموستا امامی همچنین خواستار گنجاندن روزی در تقویم ملی کشور به نام مدافعان سلامت شد.

در این دیدار دکتر بهاءالدین حسینی، مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد نیز بیان کرد: در ۲ سال گذشته کادر درمان شهرستان مهاباد هرآنچه در توان بوده برای حفظ سلامت شهروندان انجام داده‌اند.

او افزود: اگرچه استفاده برخی لباس‌ها و یا حتی ماسک برای برخی غیرقابل تحمل است، اما کادر درمان شهرستان مهاباد، مدت ۲ سال است که در سرمای زمستان و گرمای تابستان از لباس‌های ویژه و چند ماسک استفاده می‌کنند.

دکتر حسینی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات کارکنان بخش سلامت شهرستان، شهروندان را به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جهت عبور از پیک پنجم کرونا دعوت کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گفت: روند واکسیناسیون در شهرستان با سرعت مطلوبی در جریان است و با استقبال شهروندان از آن، شاهد کاهش شمار بیماران در ماه‌های آینده خواهیم بود.

او تاکید کرد: بزرگترین هدیه از سوی شهروندان به مدافعان سلامت، استقبال از واکسن کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

به گزارش کردپرس، در حال حاضر وضعیت کرونا در مهاباد قرمز است و بیش از ۴٠٠ نفر از ابتدای شیوع این بیماری جان خود را در این شهرستان از دست داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست