اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : امام جمعه مهاباد گفت: امام خمینی (ره) شخصیتی بی‌نظیر در همه ابعاد مختلف سیاسی، دینی اجتماعی بود و ضروری است ویژگی‌های رفتاری و اخلاقی ایشان مطالعه و برای مردم تبیین شود.

ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته افزود: امام خمینی (ره) دارای شخصیتی متمایز در رفتار و کردار و یک الگوی کامل برای مسوولان در نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: باید زندگی این شخصیت بزرگ جهان اسلام مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و به عنوان الگو و سرمشقی برای تمام مردم و مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه مهاباد همچنین ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) اظهار کرد: دوست داشتن خانواده رسول الله (ص) و اهل بیت (ع) ۲ بال رسیدن به سعادت دنیا و آخرت است که انسان با کمک آنها می‌تواند به ملکوت پرواز کند.

ماموستا امامی در ادامه به نشست استانداران استان‌های مرزی ایران و اقلیم کردستان عراق در ارومیه اشاره کرد و گفت: توسعه مبادلات تجاری منطقه می‌تواند نقش چشمگیری در پیشرفت منطقه داشته باشد و منافع ۲ کشور (ایران و عراق) را تامین و برآورده کند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها، گردهمایی بزرگ مسلمانان در حج را کنگره عظیم و تاثیر گذار در جهان اسلام نامید و افزود: فریضه مهم حج یکی از عبادت‌های بی‌نظیری به شمار می‌رود که اتحاد، انسجام و وحدت مسلمانان را به جهانیان نشان می‌دهد.

امسال، سی و چهارمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) است؛ روح بلند بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در روز ۱۴ خرداد سال ۱۳۶۸ به ملکوت اعلی پیوست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست