اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اجرای طرح‌های عملیاتی در سطح استان موفق به انهدام ۵۸ باند فعال قاچاق مواد مخدر شده که با توجه به هدف گذاری صورت گرفته روند اقدامات مقابله‌ای و فرهنگی استمرار خواهد داشت.

آوای مرز : فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از امحای بیش از ۵ تن انواع مواد مخدر در استان خبر داد.

سردار رحیم جهانبخش پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم امحای مواد مخدر با تاکید بر اینکه کارکنان گمنام انتظامی استان در راه مبارزه با سوداگران مرگ تا پای جان ایستاده‌اند و به صورت شبانه روز برای تأمین امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کنند، افزود: در طول ۱۰ ماه سال جاری بیش از ۵۱ درصد در کشفیات و ۶۸ درصد در دستگیری‌های مرتبط با مواد مخدر افزایش داشتیم.

وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اجرای طرح‌های عملیاتی در سطح استان موفق به انهدام ۵۸ باند فعال قاچاق مواد مخدر شده که با توجه به هدف گذاری صورت گرفته روند اقدامات مقابله‌ای و فرهنگی استمرار خواهد داشت.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از مجموعه قضائی و تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط در حوزه مبارزه با مواد مخدر و همچنین مردم شریف استان در همکاری با پلیس تقدیر و خاطر نشان کرد: در مراسم امروز بیش از ۵ هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر امحاء خواهد شد تا بخشی از تلاش‌های مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به نمایش گذاشته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست