اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی آذربایجان غربی از امدادرسانی به ۸۰۰ خودروی گرفتار شده در برف در استان خبر داد.

سرهنگ حیدر بابایی اظهار کرد: با توجه به بارش برف و کولاک شدید و در پی آن یخبندان و لغزنده بودن سطح جاده‌ها و محورهای مواصلاتی در سطح استان در چند روز اخیر، با فعالیت‌های شبانه روزی کارکنان انتظامی استان به ۸۰۰ دستگاه خودروی گرفتار در برف و کولاک امداد رسانی شد.

وی افزود: در کنار امدادرسانی به تعداد یک هزار و ۸۱۲ نفر از شهروندان، به ۱۰۵ نفر و همچنین یک دستگاه اتوبوس «ارومیه – مراغه» نیز امکان اسکان موقت در پاسگاه‌ها و در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر محمدیار فراهم شد.

بابایی ادامه داد: همچنین یک هزار و ۵۰۸ دستگاه خودرو نیز از مبادی خروجی شهرها به علت نداشتن زنجیر چرخ عودت داده شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی آذربایجان غربی در ادامه تصریح کرد: با توجه به شدت بارش برف و کولاک در شهرستان پیرانشهر، ۲ بانوی باردار در این شهرستان با استفاده از خودروهای پلیس به مراکز درمانی منتقل شدند.

بابایی از رانندگان خواست که به توصیه‌های ترافیکی پلیس توجه ویژه داشته باشند و پیش از حرکت، بازدید کلی از وضعیت خودروی خود داشته و آن را به تجهیزات زمستانی (زنجیر چرخ، جک، زاپاس، بیلچه، مقداری نمک و گونی) مجهز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست