اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: بیش از ۲ تن مواد مخدر طی سال جاری در استان کشف شده است.

سردار رحیم جهانبخش افزود: در سال جاری بیش از ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شد و در این راستا ۳۲ باند مواد مخدر منهدم شد. 

وی افزود: در این بازه زمانی بیش از ۴۷۰۰ معتاد و توزیع کننده خرد نیز در استان دستگیر شدند. 

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری ۳ باند توزیع سلاح در استان گفت: در این راستا ۱۴۲ قبضه سلاح کشف شد که آمارها رشد ۴۰ درصدی کشف سلاح را نشان می دهد. 

سردار جهانبخش با بیان اینکه طی ۶ ماهه نخست سال ۶۵۰۰ سارق در استان دستگیر شده است، تصریح کرد: در این بازه زمانی کاهش صد درصدی در سرقت مسلحانه، کاهش ۳۲ درصدی سرقت به عنف، کاهش ۶۷ درصدی آدم ربایی و کاهش ۵۰ درصدی جرایم خشن را در استان شاهدیم. 

وی با بیان اینکه پلیس همواره مورد اعتماد مردم است، افزود: طی ۶ ماهه نخست سال جاری یک میلیون و ۳۰۰ هزار مورد از پلیس استان تماس امدادی انجام شده که از این تعداد ۸۶۰ هزار مورد عملیاتی شده است و ۹۰ درصد ۸۶۰ هزار مورد ماموریت عملیاتی شده مربوط به رفع مزاحمت و اختلاف بوده است. 

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه امنیت پایدار مرهون ایثارگری های نیروهای مسلح است، گفت: امنیت موجود در کشور محصول فداکاری ها و زحمات انتظامی و نیروهای مسلح است که جان خود را در راستای تامین این امنیت فدا می کنند.

وی بااشاره به شعار “پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس” هفته فراجا افزود: غبارروبی مزار شهدا، حضور در نماز جمعه، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران، برگزاری صبحگاه مشترک، افتتاح تعویض پلاک و تجلیل از کلانتری های برگزیده جزیی از برنامه هفته فراجا در استان است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست