اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

 آوای مرز : معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: ایجاد فضاهای آموزشی و بهداشتی مهمترین نیاز مناطق محروم از جمله محله اسلام آباد و محله کشتارگاه در شهر ارومیه است.

یاسر رهبردین صبح یکشنبه در جلسه محرومیت زدایی شهر ارومیه با بیان اینکه باید با همه توان در راستای رفع این نیاز تلاش کرد، افزود: این امر از اولویت‌های منطقه اسلام آباد کشتارگاه به شمار می‌رود البته فضاهای خوبی برای ایجاد ساختمان آموزشی و بهداشتی در این منطقه نیز پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: موضوع احداث مدرسه، از خواسته‌های مهم مردم منطقه محسوب می‌شود چون ارتقای سطح سواد و دانش می‌تواند بسیاری از مشکلات را در این بخش محروم از شهر رفع کند.

رهبردین ادامه داد: همچنین باید در کنار احداث فضاهای آموزشی، فضاهای ورزشی نیز ایجاد شده و فضای سبز و پارک مورد نیاز منطقه نیز با استفاده از ظرفیت‌های موجود ساخته شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: این منطقه در حوزه فضاهای درمانی، آموزش فنی و حرفه‌ای و فضای سبز مشکلات زیادی دارد که باید با اهتمام جمعی در راستای رفع آن تلاش کنیم.

رهبردین با تاکید بر برنامه ریزی همه نهادهای مسؤول در راستای ارائه بهترین خدمات در مناطق محروم شهر بویژه منطقه اسلام آباد گفت: برنامه‌های پیش بینی شده باید به سرعت اجرایی شود تا مشکلات را در سریع‌ترین زمان ممکن مرتفع کنیم.

وی همچنین بر تدارک زمین برای احداث فضای آموزشی جدید در منطقه سالار ارومیه تا هفته آینده نیز تاکید کرد و یادآور شد: در این خصوص باید به بهترین شکل ممکن برنامه ریزی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست