اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس اتاق تعاون آذربایجان غربی در نشست خبری با خبرنگاران و مدیران رسانه های گروهی گفت : اتاق تعاون در این شرایط کرونای برنامه های موفقی در حوزه کلاس های آموزشی برگزار کرده است.

باقر خلیلی افزود : در دو سال اخیر ۶٣٣ دوره برای ١۶۵٨٠ نفر آموزش پیله وری انجام گرفته است.

او ادامه داد : در بخش توانمندی های تعاونی ها سال آینده ٣ نمایشگاه خارجی که تیرماه در شهر دیانا اقلیم کردستان عراق، شهریورماه در دهوک عراق و همچنین اسفندماه در نخجوان آذربایجان برگزار می شوند.

خلیلی همچنین از برگزاری ۶ نمایشگاه توانمندی های بخش تعاون داخلی در ایام مختلف سال ١۴٠١ خبر داد.

رئیس اتاق تعاون آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت مرکز داوری و حضور ٧٠ داور تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به توان این مرکز کتاب آیین نامه داوری اتاق تعاون ایران برای چاپ و انتشار به این استان واگذار شده است.

وی بیشترین پرونده های مرکز داوری را مربوط به شکایات و درگیری های مردم در بخش مسکن مهر عنوان کرد و خواستار حل مشکلات حوزه مسکن در سطح استان شد و خاطرنشان ساخت : انتظار می رود مسوولان مربوطه قبل از اجرای طرح جدید مسکن در سطح استان با توجه به درگیری مردم و بلاتکلیفی آنها نسبت به حل مشکلات مسکن مهر اقدام نمایند.

خلیلی با انتقاد از وضعیت نامعلوم آمارهای بخش تعاون گفت : به رغم اعلام وجود بیش از ۶٠٠٠ تعاونی فقط ١٩٣۵ تعاونی با ٣٣ هزار نفر اشتغال فعال می باشند.

رئیس اتاق تعاون آذربایجان غربی تاکید کرد: ٣۶٠٠ تعاونی راکد و ١٣٠٠ تعاونی هم بلاتکلیف می باشد و انتظار می رود متولیان و مسوولان مربوطه‌ نسبت به حل مشکلات بخش تعاون همت ویژه داشته باشند.

خلیلی خواستار حل مشکلات بخش تعاون آذربایجان غربی و فعال سازی تعاونی های راکد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست