اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی گفت: مدیران مراقب افرادی باشند که به بهانه سرمایه گذاری، اراضی و منابع مالی را چپاول می کنند. لذا بررسی اهلیت مالی و فنی سرمایه گذاران باید بصورت جدی پیگیری شود اما این امر نباید بهانه ای برای تعلل در حمایت از سرمایه گذاران واقعی شود.

محمدمهدی شهریاری در نهمین جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری با بیان اینکه کاهش فقر، آسیب های اجتماعی، تامین رفاه و دستیابی به توسعه پایدار در گرو جذب سرمایه گذاری است افزود: متاسفانه روند حمایت از سرمایه گذاری در دستگاه های اجرائی با وجود قوانین حمایتی و تاکیدات لازم مطلوب نیست.

او ادامه داد: انتظار می رود مدیران نسبت به حمایت و روانسازی جذب سرمایه گذاری در چارچوب قوانین اقدام ویژه داشته باشند.

شهریاری گفت: پاسخ دستگاه های اجرایی به استعلام های سرمایه گذاری نباید بیش از زمان تعیین شده باشد و درصورت تخطی از این مورد با دستگاه مربوطه برخورد خواهد شد.

رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان با اشاره به رشد ۲۰۰ درصدی جذب سرمایه گذاری در سال گذشته، کاهش نرخ تورم، رتبه نخست بهبود فضای کسب و کار و کاهش نرخ بیکاری تصریح کرد: تقویت این روند در گرو تلاش جهادی مدیران مربوطه است. این قابل قبول نیست که در سال سخت مالی از جذب سرمایه گذاری غفلت شود.

شهریاری ادامه داد: مدیران مراقب افرادی هم باشند که به بهانه سرمایه گذاری اراضی و منابع مالی را چپاول می کنند. لذا بررسی اهلیت مالی و فنی سرمایه گذاران باید بصورت جدی پیگیری شود اما این امر نباید بهانه ای برای تعلل در حمایت از سرمایه گذاران واقعی شود.

استاندار آذربایجان غربی با انتقاد از استعلامات موازی و تعلل برخی دستگاه های اجرائی در صدور مجوزهای لازم تصریح کرد: بسیاری از افرادی که مشتاق سرمایه گذاری در استان هستند به دلیل مشکلات موجود از جمله استعلام های موازی و تعلل در صدور مجوزهای لازم از ادامه کار منصرف می شوند.

او در پایان بر ضرورت سرعت بخشی سیستم بانکی در پرداخت تسهیلات حمایت از رونق تولید، واحدهای آسیب دیده از کرونا و بند الف تبصره ۱۸ تاکید کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست