اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: استان از لحاظ درآمد ناخالص در رتبه پایینی قرار گرفته است و این شایسته استانی با ظرفیت‌های بالایی اقتصادی، نیست. مسئولان باید زمینه سرمایه‌گذاری و توسعه تجارت فرامرزی را فراهم کنند.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در جمع نمازگزاران ارومیه با اشاره به اینکه آذربایجان‌غربی از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است افزود: ظرفیت مرزهای آذربایجان غربی بسیار بی نظیر است از این رو از مسئولان انتظار می‌رود تجارت فرامرزی را تقویت کنند و از این ظرفیت بالقوه استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: استان از لحاظ درآمد ناخالص در رتبه پایینی قرار گرفته است و این شایسته استانی با ظرفیت‌های بالایی اقتصادی، نیست. مسئولان باید زمینه سرمایه‌گذاری و توسعه تجارت فرامرزی را فراهم کنند.

او همچنین با تسلیت مناسبت‌های دهه آخر ماه صفر تاکید کرد: سبک زندگی پیامبر اکرم (ص) الگوی بسیار کاملی برای مسلمانان است.

حجت الاسلام قریشی به ۹ مهر و روز تکریم سالمندان نیز اشاره کرد و گفت: احترام به سالمندان از مهم‌ترین ویژگی‌های یک خانواده و جامعه سالم است که تأثیرات زیادی در بهبود وضعیت جسمی و روحی سالمند و همچنین کل خانواده دارد.

امام جمعه ارومیه به مشکل نان در استان هم اشاره و تصریح کرد: متولیان امر به مسئله نان در استان رسیدگی کنند، شایسته نیست که مردم برای خرید یک بسته نان ساعت‌ها در صف بمانند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به اهمیت فضای مجازی بیان کرد: فضای مجازی، فضای مهمی است و باید در تولید محتوا وحدت و همدلی داشته باشیم و از ظرفیت‌های آن به درستی استفاده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست