اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: اقدامات بزرگی توسط دولت و دستگاهها انجام شده، اما به درستی منعکس نمی شود.

رضا ابراهیمی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با تاکید بر تولید محتوا توسط دستگاهها جهت اطلاع رسانی عملکرد دولت، خاطرنشان کرد: اقدامات بزرگی توسط دولت و دستگاهها انجام شده، اما به درستی منعکس نمی شود.

ابراهیمی با اشاره به نقش و جایگاه شورای اطلاع رسانی در مدیریت اخبار مهم استان، افزود: حمایت و تعامل با رسانه های قانونی و مجوزدار از سوی شورای اطلاع رسانی پیگیری شود.

وی همچنین با تاکید بر جدیت در اجرای مصوبات شورای اطلاع رسانی استان، تصریح کرد: مصوبات و تصمیمات باید پشتوانه کارشناسی داشته باشد تا قابلیت اجرا پیدا کرده و کاربردی شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی در ادامه تعیین محورهای مشخص برای پیشبرد جلسات شورای اطلاع رسانی را ضروری دانسته و افزود: با تشکیل یک تیم کارشناسی رسانه ای و پالایش و مدیریت اخبار مهم دولت و شورای اطلاع رسانی، در مسیر اقناع مردم و جامعه گام برداریم.

ابراهیمی با اشاره به افزایش شیوع سویه اُمیکرون کرونا، تاکید کرد: دستگاههای متولی با جدی گرفتن گسترش گونه جدید کرونا، مردم را به تزریق واکسن بخصوص دوز سوم، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک تشویق کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست