اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع احداث تونل و انتقال آب از منطقه حفاظت شده و اکو توریستی آبشار خرپاپ به سمت دریاچه ارومیه کاملاً منتفی است.

به گزارش خبرنگار کردپرس؛ کمال حسین پور در نشست خبری با اصحاب رسانه های شهرستان پیرانشهر ضمن ارائه گزارشی از علمکرد خود در طول ۸ ماهه حضور در خانه ملت گفت: تمام تلاش ما بر این است که در راستای جذب اعتبار و تکمیل پروژه‌هایی نظیر بزرگراه تمرچین-پیرانشهر-نقده، جاده رزگاری-اندیزه، راههای مواصلاتی روستایی، گازرسانی، تأمین آب شرب سکونتگاه های غیر رسمی شهری و روستای، آبیاری تحت فشار مزارع، حقابه سدهای موجود، بیمارستان ۶۴ تختخوابی جدید، اقدام نماییم تا زمینه رشد و شکوفایی شهرستان پیرانشهر را در تمامی بخش‌ها محقق سازیم.

او در ادامه نسبت به شایعات انتقال آب خرپاپ از طریق احداث تونل و سد “باوله” واکنش نشان داد و عنوان کرد: خرپاپ خط قرمز من است و تا وقتی بنده به عنوان نماینده در خدمت مردم باشم انتقال آب از منطقه اکوتوریستی خرپاپ منتفی است.

حسین پور در ادامه سخنان خود با اشاره به جایگاه رسانه ها و نقش خبرنگاران در بازتاب مشکلات جامعه، اضافه کرد: امروز بخش وسیعی از مطالبات مردم توسط همین رسانه ها به گوش مسئولان می‌رسد و امیدواریم اصحاب رسانه نیز با در نظر گرفتن رسالت خطیری که بر دوش دارند در راستای بازگو کردن مطالبات و مشکلات مردم به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان تلاش کنند و نقش خود را به عنوان صاحبان قلم به درستی ایفا کنند.

این نماینده مجلس همچنین خاطر نشان کرد: : رسانه ها به رسالت اصلی خود در جهت آگاهی بخشی جامعه هر آنچه که در توان دارند بکار گیرند و با اتحاد و همدلی به وظایف خود در این امر عمل کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سدهای احداث شده در منطقه شهرستان پیرانشهر افزود: سدهایی که برای احیای دریاچه ارومیه در این شهرستان احداث شده ‌اند، به بهره‌برداری رسیدند و تنها سد “گردبن” که بمنظور آبیاری تحت فشار مزارع شهرستان بویژه بخش “لاجان” در نظر گرفته شده بود تنها با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی اکنون روند احداث آن متوقف شده است که انتظار می‌رود مسئولان کشوری بجای احداث سدی دیگر تحت عنوان سد باوله، اعتبار لازم را برای سد گردبن تأمین و آن را به بهره برداری برسانند.

نماینده مردم در ادامه این نشست خبری به مبارزه با فساد در این شهرستان اشاره و گفت: یکی از اقدامات بنده به عنوان وکیل مردم، مبارزه با فساد در تمامی زمینه ها است و خوشبختانه با رویکردی که قوه قضاییه در این خصوص دارد، جهت مبارزه و مقابله با فساد تمام تلاش خود را بکار خواهم گرفت.

همچنین در این نشست خبری هر یک از اعضای حاضر موضوعاتی را با نماینده مردم در میان گذاشتند و سوالاتی را عنوان کردند که حسین پور نیز به سوالات اصحاب رسانه جواب و در رابطه با موضوعات ذکر شده به بحث و گفتگو پرداختند.

در پایان این نشست نماینده مردم ضمن تقدیر و تشکر از تمامی فعالان حوزه خبری شهرستان پیرانشهر یادآور شدند: رسانه ها به رسالت اصلی خود در جهت آگاهی بخشی جامعه هر آنچه که در توان دارند بکار گیرند و با اتحاد و همدلی به وظایف خود در این امر عمل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست