اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: بازدیدهای مداوم از واحد های تولیدی مشکل دار و یافتن علت تعطیلی و تلاش برای رفع مشکلات و موانع آنها جزء برنامه های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان هست چرا که رفع موانع تولید و فعالسازی واحدهای تولیدی موجب شکوفایی اقتصاد استان است.

علی اکبر گروسی افزود: این ستاد پیگیر جدی راه اندازی واحدهای تولیدی است و با تشکیل کمیته های فرعی در این زمینه فعالیت مستمر و چشمگیری دارد و واحدهای تولیدی مشکل دار و تعطیل شده و یا آنهایی که در آستانه تعطیلی قرار دارند به این ستاد مراجعه می کنند و با انعکاس مشکلات خود در صدد برطرف نمودن آن هستند.

وی ادامه داد: بانکهای عامل هم کمک می کنند و با حسن نیت پای کار آمده اند و همراهی خوبی با مدیران واحدهای تولیدی بدهکار و مقروض دارند، ما نیزامیدواریم با استمرار جلسات ستاد بتوانیم شور و حال و فعالیت اقتصادی را در استان برقرار و جهش تولید مورد تاکید مقام معظم رهبری را به معنای واقعی جامه عمل بپوشانیم.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان هدف از برگزاری جلسه ستاد را ادامه بررسی مشکلات شرکت اسپوتا و آفتاب ارومیه بیان و گفت: اخیراً این شرکت را به چرخه تولید و فعالیت بازگرداندیم و تعداد ۶۵ نفر در آن مشغول به کار شده اند و امروز هم ادامه مشکلات این شرکت بررسی و با توافق بانک عامل مقرر شد که در ایام الله فجر واحد تولید پنیر شرکت آفتاب هم با ظرفیت حدود ۱۰ تن پنیر در روز افتتاح و تا اردیبهشت سال ۱۴۰۰ برای تعداد ۱۲۰ نفر در این واحد تولیدی اشتغال آفرینی شود.

در ادامه این جلسه مشکلات مربوط به تغییر کاربری اراضی کشاورزی و نیز اراضی ملی اطراف شهر ارومیه بررسی و مقرر گردید تا موضوع در شورای حفظ حقوق بیت المال بررسی و ارگانهای مربوط پاسخگو باشند.

به گزارش روابط عمومی ؛ شایان ذکر است حبیبی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی استان هم ضمن اداره جلسه از بانک های عامل خواست تا با حسن نیت در کنار واحدهای تولیدی قرار بگیرند تا موانع تولید برطرف و کارخانه ها و واحدهایی که از تولید باز ایستاده اند را دوباره فعال و به چرخه تولید بازگردانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست