اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

سردار جهانبخش از مردم شریف استان درخواست کرد که در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع  و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس است

آوای مرز : فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: ۶۱ باند و شبکه قاچاق و ترانزیت مواد مخدر منهدم و تعداد ۲۹۷ نفر قاچاقچی و بیش از ۲هزار نفر توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر در سطح استان دستگیر شدند.

سردار رحیم جهانبخش، با اشاره به بسیج امکانات و تجهیزات پلیسی سطح استان برای مبارزه با مواد مخدر، تصریح کرد: با تلاش های شبانه روزی همکارانم، ۲۱۹ نقطه آلوده پاکسازی و تعداد بیش از ۱۳هزار نفر معتاد متجاهر از سطح معابر شهری جمع آوری و تحویل مراکز ترک اعتیاد در سطح استان شدند.

فرمانده انتظامی استان افزود: با مجاهدت ها و تلاش های مستمر پلیس، طی سال جاری ۴ تن و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف و ضبط شد.

سردار جهانبخش در پایان از مردم شریف استان درخواست کرد که در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع  و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست