اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

معتمدیان گفت : در همین راستا در شهرستان‌های ارومیه، مهاباد، بوکان، خوی و پیرانشهر در زمینه محرومیت زدایی ورود پیدا کرده و مصوباتی برای تکمیل زیرساخت ها و نیازهای مردم داشته ایم.

آوای مرز :استاندار آذربایجان‌غربی از اهتمام ویژه برای محرومیت زدایی در مناطق حاشیه نشین شهر ارومیه و دیگر شهرهای استان خبر داده و گفت: در همین راستا در شهرستان‌های ارومیه، مهاباد، بوکان، خوی و پیرانشهر در زمینه محرومیت زدایی ورود پیدا کرده و مصوباتی برای تکمیل زیرساخت ها و نیازهای مردم داشته ایم.

محمدصادق معتمدیان در حاشیه بازدید از محلات کوی لاله و سالار ارومیه، افزود: محرومیت زدایی و تکمیل زیرساخت‌ها به عنوان یکی از رویکردهای دولت سیزدهم و برای رفاه حال مردم در مناطق مختلف کم برخوردار استان در حال انجام است.برنامه ریزی خاصی برای کوی سالار و لاله شهر ارومیه انجام شده و در حال حاضر این طرح ها که سال گذشته آغاز شده، ۷۵ درصد پیشرفت دارد.

او همچنین با اشاره به اینکه از سال گذشته روزهای شنبه به عنوان “شنبه های محرومیت زدایی” و با هدف شناسایی محلات هدف نامگذاری شده، خاطرنشان کرد: تمرکز بر رفع مشکلات مردم در نقاط حاشیه ای و محروم از اهداف این طرح است.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: در همین راستا در شهرستان‌های ارومیه، مهاباد، بوکان، خوی و پیرانشهر در زمینه محرومیت زدایی ورود پیدا کرده و مصوباتی برای تکمیل زیرساخت ها و نیازهای مردم داشته ایم.

معتمدیان همچنین با اشاره به خدمات و زیرساخت های در حال تکمیل در منطقه کوی لاله و سالار ارومیه، افزود: با عنایت به بازدید شهریور ماه سال گذشته از این منطقه، گام های بلندی در راستای اجرای پروژه ها و ۳۳ مصوبه تامین مطالبات بحق مردم برداشته شده است.

او  در ادامه با بیان اینکه این منطقه جزو مناطق حریم شهری بوده اما در برخی زیرساخت ها و شاخص ها پیشرفتی نداشته، اضافه کرد: پروژه هایی نظیر مرکز جامع سلامت با توجه به نیاز منطقه در این حوزه اجرایی شده و می کوشیم با ایجاد یک پایگاه اورژانس، به صورت شبانه روزی به مردم این منطقه خدمات ارائه شود.

استاندار آذربایجان غربی از ساخت یک سالن ورزشی طبقاتی برای ۱۵ رشته غیر توپی نیز خبر داده و افزود: اقدامات لازم برای احداث مرکز مهارت آموزی و مرکز اورژانس اجتماعی متعلق به بهزیستی در این منطقه محروم آغاز شده است.

معتمدیان همچنین با تاکید بر برنامه ریزی برای اجرای پروژه فاضلاب منطقه، یادآور شد: با توجه به هزینه هنگفت این پروژه اولویت دار، از همه ظرفیت ها و اعتبارات استانی و ملی برای رفع این نیاز مهم زیست محیطی و بهداشتی استفاده خواهد شد.

او در ادامه با اشاره به نارضایتی های در حوزه آبرسانی این منطقه، افزود: سال گذشته در زمان اوج مصرف آب در تابستان، ساکنان منطقه فقط دو تا سه ساعت آب داشتند و با یک طرح جهادی و در کمتر از چند ماه، با آبرسانی و راه اندازی خط انتفال آب بهداشتی، مردم منطقه از آب پایدار برخوردار شدند.

استاندار آذربایجان غربی به خدمات دیگر ارائه شده به مردم منطقه نیز اشاره کرده و اظهار داشت: در راستای نامگذاری معابر، کوچه ها، پلاک کوبی، احداث پارک و سایر حوزه های اجتماعی، با همراهی فرماندار ارومیه و معاونت عمرانی استانداری، اقدامات زیادی شده است.

معتمدیان همچنین از شناسایی و تحت پوشش قرار گرفتن افراد نیازمند خدمات حمایتی در منطقه خبر داده و افزود: در زمینه سایر خدمات اجتماعی به ویژه جمع آوری معتادان متجاهر نیز اقدامات خوبی با همکاری دستگاه قضایی انجام شده‌ است همچنین بسیاری از پروژه ها به علت نداشتن زمین متوقف شده بود که با تامین زمین، شاهد پیشرفت چشمگیر طرح ها و زیرساخت ها در این منطقه هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست