اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : طی جلسه ای با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور عبدالسلام معروفی رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی، محمودی و آزور روسای ادارات ورزش و جوانان و بهزیستی شهرستان و جمعی از ورزشکاران ، اولین رئیس هیات ورزش های ناشنوایان شهرستان پیرانشهر منصوب و معارفه شد.

رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی در این جلسه با اشاره به وضعیت مناسب ورزشکاران و قهرمانان این حوزه در سطح استان خواستار حمایت بیشتر مسوولان و متولیان امر شد.

عبدالسلام معروفی با تاکید بر اینکه با تلاش خود ورزشکاران بی ادعا و با همراهی فدراسیون و برخی از ادارات مربوطه، ورزشکاران استانی سال گذشته به خوبی در سطح ملی درخشیدند، گفت : شهرستان پیرانشهر در حوزه ورزش ناشنوایان ورزشکاران خوبی از جمله در بخش فوتبال، فوتسال، تنیس روی میز و غیره دارد که با حمایت و راهبری هیات و ادارات شهرستانی می توانند صاحب مدال های رنگین استانی و ملی شوند.

اثمر محمودی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پیرانشهر هم در این جلسه با تقدیر از تلاش های رئیس هیات و همراهی ورزشکاران بر حمایت جدی مجموعه از جامعه هدف و و قهرمانان و فعال سازی رشته های مختلف تاکید کرد.

فتاح آزور رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیرانشهر هم در این جلسه خاطرنشان ساخت : مجموعه اداره بهزیستی در سطح استان و شهرستان با تمام توان در جهت حمایت و کمک به جامعه هدف بخصوص ناشنوایان گام بر می دارد.

گفتنی است در پایان این جلسه که با حکم عبدالسلام معروفی، آقای علی رشیدی بمدت ۳ سال به عنوان اولین رئیس هیات ورزش های ناشنوایان شهرستان پیرانشهر و همچنین بشیر به عنوان دبیر منصوب و معارفه شدند ورزشکاران به درددل ها و انتظارات خود با رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان و مسئولین حاضر در جلسه پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست