اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان گفت: ایده‌های دانش‌بنیان جوانان در آذربایجان غربی قابل توجه است و باید از این تلاش‌ها قدردانی کرد.

رضا نیک‌بخش عصر پنجشنبه در جلسه پژوهشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی که در حاشیه بازدید از واحدهای دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری ارومیه برگزار شد، افزود: باید تاکید کنم که شاهد فعالیت‌های قابل توجهی در واحدهای استان آذربایجان‌غربی بودم و نگاه مرا به واحدهای دانش بنیان تغییر دادند.
وی اضافه کرد: متاسفانه برخی واحدها در کشور نتوانسته‌اند آنطور که باید و شاید از شرایط صنعت و تولید در زمینه دانش بنیان به صورت موفقیت آمیز ایده را به عمل تبدیل کنند، اما شرکت‌هایی هستند که می‌توانند بسیاری از مشکلات و نیازهای کشور را بخصوص در حوزه ورزش مرتفع سازند.
رییس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان گفت: اگر چه بخشی از تجهیزات ورزشی باید لایسنس و استاندارد بین‌المللی داشته باشند ولی می‌توانند بخش دیگری از تجهیزات را که نیاز به استانداردهای سختگیرانه و موشکافانه ندارد، در صورت تولید با کیفیت و دقیق از واحدهای دانش بنیان تامین کرد.

نیک‌بخش ادامه داد: در این خصوص ما در مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان آمادگی داریم حلقه اتصال بین فدراسیون‌ها و هیات‌های ورزشی و این مراکز را برقرار سازیم و شاهد تعامل دو سر برد باشیم.

در پایان این جلسه از اعضای شورای مطالعات و پژوهش‌های راهبردی اداره کل ورزش و جوانان استان و نیز مجریان و ناظرین طرح‌های پژوهشی تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، در ابتدای این جلسه، امید فتح اللهی دبیر شورای مطالعات و پژوهش‌های راهبردی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، عملکرد پژوهشی اداره کل را در سال گذشته و امسال ارائه داد.
رییس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان و معاون او در سفری یک روزه به ارومیه علاوه بر حضور در جلسه شورای پژوهش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، به همراه سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان ، معاونین و جمعی از مدیران سازمان های مردم نهاد از ۶ واحد دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان بازدید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست