اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در طول این سالها ما به جای پرداخت دیه ۱۷ هزار نفر در تلفات جاده ای می توانستیم ۲ هزار کیلومتر اتوبان احداث و به کشور هدیه کنیم، اما بخشی نگری مانع از انجام این پروژه های مهم شده است.

سید محسن حمزه لو در دیدار با مدیر کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان غربی گفت: مهم ترین چالش بین ادارات بخشی نگری است و وقتی فقط حوزه کاری خود را بنگریم قطعاً کار پیشرفت نخواهد داشت.

او ادامه داد: هر چقدر تلاش کنیم ولی هماهنگ نباشیم قطعا بجایی نخواهیم رسید و این عدم کسب نتیجه مطلوب تابلو خوبی از دولت در اذهان مردم نشان نخواهد داد.

حمزه لو اضافه کرد : بایستی در پروژه های مشترک و دغدغه ها کاری از خود انعطاف نشان دهیم تا به نقاط مشترک رسیده و موجب کندی کارهای مردم نشویم.

او تصریح کرد : ما نیز آماده همکاری هستیم و باید همپوشانی کرده و از بدنه کارشناسی برای تسهیل روند کارها بهره مند شویم بطوریکه با دقت و همکاری بیشتر موجب رضایت مندی مردم خواهیم شد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان هم گفت: موضوعات مشترک بسیاری در حوزه گردشگری ما بین این اداره کل و اداره راه و شهرسازی است که می توان با تعاملات و همکاری های دو طرفه به نتایج خوبی برای توسعه این صنعت رسید.

او با اشاره به موضوعات اولویت دار استان، اظهار داشت : سه موضوع پادگان ستاد لشکر در ارومیه، مطالعات بافت تاریخی ارومیه و موزه  بوکان از موضوعات اولویت دار ما برای همکاری های فی مابین بوده و انتظار مساعدت در این زمینه ها را داریم.

جباری تصریح کرد : یکی از مواردی که نیاز به همکاری های مشترک دارد رفع موانع موجود بر سر راه سرمایه گذاران بویژه بخش گردشگری است بطوریکه حتی مدت زمان پاسخ به استعلامات و یا تعداد استعلامات توسط دستگاه های اجرایی می تواند در روند سرمایه گذاری تاثیر گذار باشد.

مدیرکل مراث فرهنگی با اعلام آمادگی در انجام اهداف مشترک افزود : ما برای هر گونه همکاری در چارچوب قوانین دولتی آماده بوده و امیدواریم تعاملات دو دستگاه بیش از پیش افزایش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست